کد خبر: ۹۴۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۸۳
عباسی معاون وزیر کشور هدف توطئه های دشمنان نظام را مایوس کردن مردم دانست که تلاش‌های خائنانه زیادی در این راستا انجام داده‌اند و جز شکست برداشتی نداشته اند.

معاون وزیر کشور: دشمنان باهدف ترویج ابتذال و تغییر سبک زندگی وارد عمل شده / دشمن در اغتشاشات اخیر نیز برنامه ریزی زیادی انجام دادبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: دکتر عباسی معاون وزیر کشور هدف توطئه های دشمنان نظام را مایوس کردن مردم دانست که تلاش‌های خائنانه زیادی در این راستا انجام داده‌اند و جز شکست برداشتی نداشته اند.

دکتر محمد عباسی معاون وزیر کشور امروز با تقدیر از تلاش‌های استاندار هرمزگان در راستای اجرای طرح بازآفرینی شهری و تلاش برای کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی در سطح بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی استان گفت: دشمنان نظام با توطئه‌های مختلف به دنبال مایوس کردن مردم هستند و تلاش‌های خائنانه زیادی در این راستا انجام داده‌اند که جز شکست برداشتی نداشته اند.

وی افزود: دشمن از انقلاب اسلامی کینه دارد چون متعلق به مردم است به همین علت در برابر نظام ایستاده و در حق مردم خیانت‌های متعدد انجام داده است، دشمن با هدف گذاری دقیق درصدد ضربه زدن به اقشار کمتر برخوردار است که همیشه وفاداری خود به نظام را نشان داده‌اند.

عباسی گفت: دشمن گمان می‌کند توانایی فعالیت علیه ما را دارد اما در این 43 سال تاکنون نتوانسته نظام را و مردم را از مسیر اصلی خود منحرف کند.

وی با اشاره به پیچیدگی موضوعات اجتماعی تصریح کرد: دشمنان به دنبال هراسی که از سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند باهدف ترویج ابتذال و تغییر سبک زندگی وارد عمل شده است اما ما بایستی به نحوی برنامه‌ریزی کنیم تا سبک زندگی ایرانی و اسلامی همچنین کرامت انسانی خانواده حفظ شود.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر نیز برنامه ریزی زیادی انجام داد اما محاسبات آنها درست در نیامد و با حضور مردم ولایتمدار در صحنه توطئه دشمنان در این زمینه نیز خنثی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: