کد خبر: ۹۴۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
تعداد بازدید: ۱۲۸
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ماندگاری هوای سرد در غالب نقاط کشور، آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نوار شرقی خبر داد.

ماندگاری هوای سرد در غالب نقاط کشور/ وزش باد شدید و گرد و غبار در نوار شرقیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی دو روز آینده در برخی نقاط نوار شرقی کشور وزش باد نسبتا شدید و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود همچنین طی پنج روز آینده در جنوب استان‌های فارس و بوشهر و در برخی نقاط استان‌های واقع در سواحل دریای خزر به‌ویژه سواحل غربی افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

به گفته ضیاییان سه‌شنبه (۴ بهمن) در دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی سه روز آینده دریای عمان و غرب تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲ بهمن )قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ( ۳ بهمن) کمی ابری و غبارآلود و در بعد از ظهر وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا( اول و دوم بهمن) بندرعباس با دمای ۲۱ درجه سانتیگراد گرمترین و همدان با دمای ۲۵- و ۲۲- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: