کد خبر: ۹۴۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۹
محسن برهانی حقوقدان در توئیتی نوشت: با تأخیری چند روزه و با توجه به عدم عذرخواهی و اصلاح، شکایت علیه خبرگزاری فارس مبنی بر ارتکاب افتراء و نشر اکاذیب ثبت شد؛ منتظر دادرسی بیطرفانه می‌مانیم. خبرگزاری تسنیم در اندازه و شأنی نیست که حتی مشتکی‌عنه قرار گیرد؛ به اتاقشان بروند و به کار‌های بدشان فکر کنند.

محسن برهانی: با توجه به عدم عذرخواهی و اصلاح، شکایت علیه خبرگزاری فارس ثبت شد؛ منتظر دادرسی بیطرفانه می‌مانیم / خبرگزاری تسنیم در اندازه و شأنی نیست که حتی مشتکی‌عنه قرار گیردبه گزارش خبرداغ ، محسن برهانی حقوقدان می گوید با توجه به عدم عذرخواهی خبرگزاری فارس شکایت علیه این خبرگزاری ثبت شد.

وی در توئیتی نوشت: با تأخیری چند روزه و با توجه به عدم عذرخواهی و اصلاح، شکایت علیه خبرگزاری فارس مبنی بر ارتکاب افتراء و نشر اکاذیب ثبت شد؛ منتظر دادرسی بیطرفانه می‌مانیم.

خبرگزاری تسنیم در اندازه‌ و شأنی نیست که حتی مشتکی‌عنه قرار گیرد؛ به اتاقشان بروند و به کارهای بدشان فکر کنند.

گفتنی است که «فارس» در گزارشی تلاش کرده بود «دخالت‌های پیدا و پنهان برای اخراج برهانی از هیأت علمی دانشگاه تهران» را توجیه کند، به‌نقل از یک استاد دانشگاه -که اشاره‌ای به نام او نکرده- دلایل رد صلاحیت و مخالفت با حضور «برهانی» در هیات علمی را «عجز علمی» و «دلایل مختلف دیگر از جمله حمایت‌ از ازدواج سفید و تجویز و ترویج ارتباطات غیر اخلاقی میان دانشجویان» دانسته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: