کد خبر: ۹۴۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۲۳۰
احمدی وحیدی گفت که ستاد انتخابات کشور فعالیت خود را برای برگزاری انتخابات 1402 شروع کرده است.

خبر مهم وزیر کشور درباره برگزاری انتخابات / انتخابات در۱۱ اسفند 1402 برگزار می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : احمدی وحیدی گفت که ستاد انتخابات کشور فعالیت خود را برای برگزاری انتخابات 1402 شروع کرده است.

احمدی وحیدی در پاسخ به این پرسش که آیا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فعال شده است؟ اظهار کرد: در حال حاضر ستاد انتخابات کشور فعالیت خود را شروع کرده است و کارهای خود را با استان‌ها برای تمهید مقدمات و برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: باید دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات آماده شوند به همین منظور ستاد انتخابات هم کارهای مقدماتی خود را آغاز کرده، جلسات در حال برگزاری است و تعامل با استان‌ها دنبال می‌شود.

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در ۱۱ اسفندماه سال آینده برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: