کد خبر: ۹۴۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
تعداد بازدید: ۱۷۴
سازمان هواشناسی کشور در اخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور از بارش برف و باران در ۶ استان طی روز جاری و ۹ استان در آخر هفته خبر داد.

پیش‌بینی آخر هفته بارانی و برفی در ۹ استان کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور در اخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت جوی کشور از بارش برف و باران در ۶ استان طی روز جاری و ۹ استان در آخر هفته خبر داد.

 

سازمان هواشناسی بر اساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی‌ اعلام کرد که امروز در جنوب‌ خراسان رضوی، استان‌های خراسان جنوبی‌، سیستان و بلوچستان، شرق‌ استان‌های هرمزگان، کرمان و یزد بارش‌ باران و در ارتفاعات‌ برف‌ انتظار می‌رود و به‌تدریج‌ سامانه‌ بارشی از جنوب‌ شرق‌ خارج‌ می‌شود.

پنجشنبه‌ در جنوب‌ شرق‌ کشور ابرناکی‌ و رگبار پراکنده و وزش‌ باد پیش‌بینی‌ می‌شود. قابل‌ ذکر است‌ طی‌ روز پنجشنبه‌ تا یکشنبه‌ وزش‌ باد همراه با کاهش‌ نسبی‌ دما در نوار شرقی‌ و مناطقی‌ از مرکز و جنوب‌ کشور به‌ویژه در خراسان رضوی، خراسان جنوبی‌ و شمال سیستان و بلوچستان رخ‌ می‌دهد.

همچنین‌ در نوار غربی‌کشور جوی آرام همراه با روند افزایش‌ دماخواهیم‌ داشت‌.

 

 

در ضمن‌، در این‌ مدت‌ در سواحل‌ گیلان، غرب‌ استان‌های مازندران و اردبیل‌، جنوب‌ بوشهر و فارس‌ و غرب‌ هرمزگان، ابرناکی‌ و رگبار پراکنده رخ‌ می‌دهد.

خلیج‌فارس‌ تا پنجشنبه‌ مواج‌ است.

 

 

تا روز پنجشنبه‌ تداوم آلودگی‌ هوا را در شهرهای صنعتی‌ و پرجمعیت‌ خواهیم‌ داشت‌.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: