کد خبر: ۹۴۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۱۷۴
جانشین و سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز گفت: نیرو‌های شهرداری شیراز از شب گذشته در آماده‌باش کامل به‌سر برده و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

آماده‌باش شهرداری شیراز/ شهروندان به هشدار‌ها توجه کنندبه گزارش خبرداغ ، غلامرضا غلامی سه‌شنبه ۲۷ دیماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای شهرداری شیراز از شب گذشته در آماده‌باش کامل به‌سر برده و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

او با بیان اینکه تمام تجهیزات شهرداری شیراز اعم از پمپ‌ها، مکنده‌ها و ژنراتورها کاملا بازبینی شده و در نقاط مختلف شهر تقسیم شده‌اند، افزود: نقاط حادثه‌خیز در حال رصد بوده و کنارگذرهای رودخانه نیز تحت کنترل و مسدود هستند.

جانشین و سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز همچنین با اشاره به وضعیت جغرافیایی رودخانه خشک و نقاط عمیق و سطحی آن گفت: شهروندان باید دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بحران را جدی گرفته و تا بازگشت شرایط جوی پایدار، با توجه به هشدار هواشناسی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه‌ جدا خودداری کنند.

معاون شهردار شیراز بیان کرد: مردم در زمان بارش، کمتر با خودروهای خود در سطح شهر تردد کنند تا برای خدمات‌رسانی شاهد ترافیک نباشیم.

غلامی با تاکید بر همراهی گروه‌های مردمی و بسیج با مدیریت شهری در خدمات‌رسانی به شهروندان گفت: مردم هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱ن ۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: