کد خبر: ۹۴۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۵
هرگاه، آمریکا و متحدان غربی‌اش به‌دنبال کشاندن قطعنامه‌های ضدایرانی به ذیل فصل ۷ بودند، روسیه و چین با این استدلال صحیح که ایران هیچ‌گاه امنیت جهان را به مخاطره نینداخته مانع از این کار شده‌اند.

«کیهان» هم، حاشای جلیلی را تکرار کرد / ایران، هرگز، ذیل «فصل هفت» منشور سازمان ملل نبوده، چون روسیه و چین، همیشه هوای ایران را داشته‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از کیهان : هرگاه، آمریکا و متحدان غربی‌اش به‌دنبال کشاندن قطعنامه‌های ضدایرانی به ذیل فصل ۷ بودند، روسیه و چین با این استدلال صحیح که ایران هیچ‌گاه امنیت جهان را به مخاطره نینداخته مانع از این کار شده‌اند.

 

  • هیچ یک از قطعنامه‌های صادر شده علیه کشورمان ذیل کلیت فصل ۷ منشور قرار نداشته و هرگاه آمریکا و متحدان غربی‌اش به‌دنبال کشاندن قطعنامه‌های ضدایرانی به ذیل فصل ۷ بودند، روسیه و چین با این استدلال صحیح که ایران هیچ‌گاه امنیت جهان را به مخاطره نینداخته مانع از این کار شده‌اند.

 

  • از همین‌رو قطعنامه‌ها علیه ایران صرفاً ذیل بند ۴۱ این فصل و نه کلیت فصل ۷ یا بند ۴۲ (اقدام نظامی علیه یک کشور) به تصویب رسید تا صرفاً «الزام‌آور» بودن آن مشخص و مؤکد باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: