کد خبر: ۹۴۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۱۵۳
کادر درمانی بیمارستان امام خمینی اردبیل به دست همراهان بیمار ضرب و شتم و مورد جراحت قرار گرفت.

ماجرای ضرب‌وشتم کادر درمان توسط همراهان بیماربه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: کادر درمانی بیمارستان امام خمینی اردبیل به دست همراهان بیمار ضرب و شتم و مورد جراحت قرار گرفت.

در این حادثه که عصر دوشنبه روی داد، ابراهیم علیزاده کادر کمک پرستاری بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی اردبیل توسط همراه بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از ناحیه بینی دچار شکستگی شد.

 

این کمک پرستار که بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت، در حین اعزام بیمار به بیمارستان امام رضا (ع) جهت ادامه درمان، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

همراه بیمار تحت نظر بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی در حین اعزام بیمار به بیمارستان امام رضا (ع) پس از تهدید و توهین اقدام به ضرب و شتم و آسیب به این کمک پرستار بیمارستان کرد.

در پی این حادثه ناگوار مسئولان بیمارستان امام خمینی اردبیل در منزل این کمک پرستار حاضر شده و در جریان روند درمان وی قرار گرفتند.

 بعد از این حادثه تلخ که برای کادر درمانی بیمارستان امام خمینی روی داد، پرونده قضائی در محاکم اردبیل تشکیل شده و فرد هتاک مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: