کد خبر: ۹۴۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
تعداد بازدید: ۱۲۴
حسین جمشیدی فرماندار تربت جام گفت: نزدیک به ۱۵۰ هزار لیتر نفت رایگان بین مردم توزیع شده و گاز مایع هم در حال توزیع است و با ورود آستان مقدس امروز ۱۰ هزار پرس غذا آماده و ۱۷ هزار نان گرم هم توزیع می‌شود. باز هم عذرخواهی می‌کنم.

فرماندار تربت‌جام : ۱۵۰ هزار لیتر نفت رایگان بین مردم توزیع شده؛ گاز مایع هم در حال توزیع است / ۴ هزار عدد اقلام گرمایشی نیز بین مردم توزیع شده؛ ۲ هزار دستگاه هم در شرف ورود به شهرستان است / امروز ۱۰ هزار پرس غذا آماده و ۱۷ هزار نان گرم هم توزیع می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: فرماندار تربت جام گفت: نزدیک به ۱۵۰ هزار لیتر نفت رایگان بین مردم توزیع شده و گاز مایع هم در حال توزیع است و با ورود آستان مقدس امروز ۱۰ هزار پرس غذا آماده و ۱۷ هزار نان گرم هم توزیع می‌شود. باز هم عذرخواهی می‌کنم.

حسین جمشیدی در گفت و گو با مردم اظهار کرد: ۴ هزار اقلام گرمایشی بین مردم توزیع شده و ۲ هزار دستگاه هم در شرف ورود به شهرستان است تا متناسب با لیست شرکت گاز و میزان ساعت قطعی بین مردم توزیع بشود.

فرماندار تربت جام افزود: همچنین نزدیک به ۱۵۰ هزار لیتر نفت رایگان بین مردم توزیع شده و گاز مایع هم در حال توزیع است و با ورود آستان مقدس امروز ۱۰ هزار پرس غذا آماده و ۱۷ هزار نان گرم هم توزیع می‌شود. باز هم عذرخواهی می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: