کد خبر: ۹۴۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۸۲
استانداری آذربایجان‌شرقی در اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان را در روز یکشنبه ۲۵ دی اعلام کرد.

نحوه فعالیت ادارات و بانک‌ها در آذربایجان‌شرقیبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: استانداری آذربایجان‌شرقی در اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان را در روز یکشنبه ۲۵ دی اعلام کرد.

استانداری آذربایجان‌شرقی در اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان را در روز یکشنبه ۲۵ دی اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، ساعت کاری ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان در روز یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ خواهد بود.

همچنین شروع کار شعب بانک‌ها از ساعت ۹ صبح و پایان کار آنها طبق روال روزهای عادی خواهد بود.

فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز به‌صورت غیرحضوری بوده، اما امتحانات داخلی و نهایی آنها به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

تمام مقاطع تحصیلی آذربایجان‌شرقی ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ غیرحضوری است

آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:با توجه به برودت شدید هوا و به منظور مدیریت مصرف بهینه حامل‌های انرژی یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ مدارس استان آذربایجان‌شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود‌.

بر اساس این اطلاعیه  امتحانات داخلی مدارس برابر برنامه اعلامی قبلی مدارس به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: