کد خبر: ۹۴۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
تعداد بازدید: ۱۲۶
محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: زابل کمترین دمای خود را امروز به ثبت رساند و دما به منفی ۱۱.۲ درجه سانتیگراد رسید که در ۵۹ سال اخیر بی سابقه بوده است.

رکورد سرمای هوا در زابل بعد از ۵۹ سال گذشته شکسته شدمدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: زابل کمترین دمای خود را امروز به ثبت رساند و دما به منفی ۱۱.۲ درجه سانتیگراد رسید که در ۵۹ سال اخیر بی سابقه بوده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، محسن حیدری گفت: زابل کمترین دمای خود را در تاریخ 24 دی ماه جاری در دیماه به ثبت رساند و دما به منفی ۱۱.۲ درجه سانتیگراد رسید که در ۵۹ سال اخیر بی سابقه بوده و همچنین کمترین دمای رخ داده در دیماه سال های گذشته به منفی ۱۰ درجه سانتیگراد رسیده بود که مربوط به سال ۱۳۸۶ بوده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: شهرستان مرزی میرجاوه با کمترین دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی این شهر در این تاریخ به منفی ۹.۲ درجه سانتیگراد رسید که کمترین دمای ثبت شده در تاریخ تاسیس ایستگاه هواشناسی در سال ۱۳۸۴ تاکنون بوده است.

این مسؤول گفت: حداقل دمای زاهدان در دیماه ۱۴۰۱ به منفی ۱۱.۲ درجه سانتیگراد رسیده که در ۱۰سال اخیر این عدد بی سابقه است.

وی ادامه داد: حداقل مطلق دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی زهک در این تاریخ منفی ۹.۵ درجه سانتیگراد است که این دما در دیماه ۲۸ سال اخیر کاملآ بی سابقه بوده و کمترین دمای ثبت شده در سال ۱۳۸۶ رخ داده است و همچنین هیرمند با ثبت دمای منفی ۹.۸ درجه سانتیگراد در تاریخ ۲۳دیماه کمترین دمای رخ داده از سال ۱۳۹۳ تاکنون بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: