کد خبر: ۹۴۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۱۱۹۵
روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فاطمه منصورلی دختر دهه هشتادی نرگس معدنی پور، ریاست کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران را برعهده گرفته است که با حقوق ۳۳ میلیون در دبیرخانه شورای شهر تهران مشغول به فعالیت است و این مسئله ذاتاً دارای ابهاماتی است که معدنی پور باید درباره آن توضیح دهد.

همه دختران ایران دوست دارند فاطمه منصورلی باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فاطمه منصورلی دختر دهه هشتادی نرگس معدنی پور، ریاست کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران  را برعهده گرفته است که با حقوق ۳۳ میلیون در دبیرخانه شورای شهر تهران مشغول به فعالیت است و این مسئله ذاتاً دارای ابهاماتی است که معدنی پور باید درباره آن توضیح دهد.

پیگیری های اقتصاد۱۰۰ در این زمینه حاکی از تایید این خبر بود و یکی از نزدیکان نرگس معدنی پور که نخواست نامش فاش شود درباره ریاست دختر معدنی پور اظهار کرد: این یک حرکت غیر اخلاقی بود که توسط آن رسانه منتشر کننده خبر  برای خانم معدنی پور اتفاق افتاد چراکه چنین انتخاب هایی در دفاتر بسیاری از نماینده ها اتفاق میافتد و این خبر تنها برای تخریب نرگس معدنی پور منتشر شد.

او ادامه می دهد: نمی دانم هدف منتشر کنندگان این خبر چه بود اما بدون شک چرا وقتی می توان یک نفر  را که امین آدم محسوب می شود، مسئول کرد تا از فساد و رانت جلوگیری کرد، یک نفر غریبه را انتخاب کنیم؟ اصلا به همین دلیل است که از نمایندگان مجلس گرفته تا وزرا و نماینده های شورای شهر چنین انتخاب هایی دارند. یکی خواهر زاده، یکی برادر، یکی فرزند و... انتخاب می کنند تا از فسادهای بعدی جلوگیری کنند.

 

 

همه دختران ایران دوست دارند فاطمه منصورلی باشند

این منبع که نخواست نامش ذکر شود درباره حقوق دختر فاطمه معدنی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران می گوید: حقوق دست افراد نیست بلکه هر سازمان و نهادی پروتکل های مخصوص و چارت های اداری خود را دارد فلذا اگر نقدی هم به این حقوق می شود نباید فرد را مقصر دانست.

 

 

 

همه دختران ایران دوست دارند فاطمه منصورلی باشند

ریشه کن شدن فساد جرو مهمترین مقتضیات جامعه در شرایط فعلی است و ضرورت دارد این موضوع از مدیرانی که امروز به هر نحوی در کشور مسئولیتی دارند شروع شود زیرا رفتار آنان ویترین نظام اداری کشورست. در عین حال باید قبول کرد که نمی توان شعار مبارزه با فساد داد عملکردمان با شعرهایمان متفاوت باشد. بهترست که نرگس معدنی پور درباره نپوتیسم (خویشاوندسالاری) کمی مطالعه کند تا متوجه شود این مسئله چقدر برای برخی از کشورها خط قرمز بوده که برای مبارزه با آن قانون ضدنپوتیسم وضع کرده اند.

در این راستا برخی از کاربران تویتتر به این موضع واکنش نشان داده‌اند:

 

مصطفی نوشت: دو میلیون و ششصد بهره وری؟ یک میلیون و صد فوق العاده مناطق خاص اونم در تهران؟

سه میلیون حق جذب؟ و آخرش هم هشت میلیون ششصد بابت ۱۵۰ ساعت اضافه کاری؟

 

 

مردم در معیشت موندن اون وقت عضو شورا این طوری ....؛ این چه فرقی با دختر صفدر حسینی داره؟

___________________________________________________________________________________________________________

 

 

غزاله هم اینطور واکنش نشان داد: حقوق نجومی دختر دهه‌هشتادی عضو شورای شهر انقلابی، بررسی ها نشان میده که #فاطمه_منصورلی دختر دهه هشتادی نرگس معدنی‌پور رییس کمیسیونهای فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با حقوق ۳۳ میلیون تومان در ماه در دبیرخانه شورای شهر تهران مشغول به فعالیته!!!

__________________________________________________________________________________________________________

 

 

ابراهیم، یکی دیگر از کاربران توییتر نوشته است: چراپاداش ماهانه فرد۲۰ساله ازکل دریافتی من، با۳۰سال سابقه معلمی بیشتراست؟

چون مادرم عضو #شورای_شهر نیستند؟ ایشان اگرروزهای تعطیل کارکردند،اضافه کاری گرفتند،پس تعطیل کاری دیگرچه صیغه‌ای است؟

 

 

هزینه موبایل، بن کارگری،جذب،کمک هزینه مسکن و تفاوتش؟جذاب هستندنه؟

من هم #مامان_شورا میخوام

________________________________________________________________________________________________________

مریم گفت: یک دختر دهه هشتادی کی وقت کرده که از دانشگاه فارغ التحصیل شود که پست بگیرد؟!

انگار اصلاح طلب و اصولگرا ندارد؛ دختر معدنی پور و دختر صفدر حسینی ندارد؛ اینها مسئولیت و پست را نه جایی برای خدمت نمی‌بیننند.

خسته شدیم از دست شما!

_______________________________________________________________________________________________________

کاربری به نام امیر تنها هم توییت کرد: بهش نمیخوره دهه هشتادی باشه.

ولی اگر باشه یعنی هنوز لیسانس هم نداره و در خوشبینانه‌ترین حالت دانشجوه. اینکه یه دانشجو چه تخصصی داره که میتونه ۵ برابر یه کارمند تازه استخدام شده بگیره، اونم تو شورای شهری که یا باید کارمند و کارشناس ساده باشی یا متخصص و عضو شورا.

خدا به همه رحم کنه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
لعنت به شکاگرگهای درپوستین میش
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
این فقط یک نمونه است از هزاران فیش حقوقی بچه های مسولین.
اونچه باعث سیری مردم از دین خدا میشه چادر و عمامه ایست که این ها استفاده می کننن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: