کد خبر: ۹۴۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۴۷
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اظهار داشت: با اقدام دستگاه قضایی چند اغتشاشگر که در جریان آشوب‌های اخیر، خودروی یک شهروند و همچنین سیستم‌های رایانه‌ای کنترل دوربین‌های مداربسته شهری مشهد را به آتش کشیده بودند مکلف به پرداخت غرامت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی شدند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: چند اغتشاشگر در مشهد به پرداخت ۱۷۰ میلیون غرامت محکوم شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از محکومیت چند اغتشاشگر برای پرداخت ۱۷۰ میلیون تومان غرامت خبر داد.

غلامعلی صادقی اظهار داشت: با اقدام دستگاه قضایی چند اغتشاشگر که در جریان آشوب های اخیر، خودروی یک شهروند و همچنین سیستم های رایانه ای کنترل دوربین‌های مداربسته شهری مشهد را به آتش کشیده بودند مکلف به پرداخت غرامت یک میلیارد و 700 میلیون ریالی شدند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: در پی فراخوان چندی قبل معاندان و آشوبگران برای ایجاد ناامنی و اغتشاش در خیابان‌های مشهد، عده ای اغتشاشگر در پی اجرای عملیات خرابکارانه خود به برخی اموال خصوصی و عمومی از جمله خودرو شهروندان و سیستم های رایانه‌ای کنترل دوربین‌های مداربسته شهری خساراتی را وارد کردند که با شناسایی آنها توسط مأموران امنیتی و با دستور مقام قضایی تمام این افراد دستگیر شدند.

 

وی یادآور شد: دو گروه از اغتشاشگران که یکی خودرو یک شهروند و گروه دیگر دوربین‌های نظارتی شهری را به آتش کشیده بودند، در فرآیند دادرسی مکلف به پرداخت خسارت ‌های وارده شدند.

صادقی همچنین از وصول معوقات کارگران یک شرکت با پیگیری مسئولان قضایی خبرداد و گفت: با هدف حمایت از واحدهای صنعتی و نیروهای خدوم تولید؛ اقدامات خوبی توسط حوزه های قضایی استان از جمله در حوزه قضایی تربت جام به انجام رسیده و در این راستا مبلغ 120 میلیارد ریال از معوقات کارگران یک شرکت تولیدی در تربت جام با رایزنی ها و پیگیری های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان وصول شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: