کد خبر: ۹۴۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
تعداد بازدید: ۲۴۵
در تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال اتفاق عجیبی رخ داد که بازیکنان را شوکه کرد.

اتفاق عجیب در تمرین استقلال که همه بازیکنان را شوکه کرد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی : در تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال اتفاق عجیبی رخ داد که بازیکنان را شوکه کرد.

تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال علاوه بر حواشی حضور اعضای هیئت مدیره و دیدار فتح‌الله زاده و ساپنیتو یک اتفاق ویژه داشت. در شرایطی که بازیکنان تیم استقلال آماده حضور در زمین چمن بودند به یکباره یک دستگاه کامیون وارد کمپ حجازی شد و سنگ و خاک و سیمان را به گوشه‌ای از مجوعه برد.

این اتفاق سر و صدای زیادی ایجاد کرد و در شرایطی که بازیکنان در حال تمرین بودند کارگران نیز مشغول کار شده که این موضوع بازیکنان استقلال را شوکه کرد. اعضای تیم استقلال که از این اتفاق متعجب شده بودند اعتقاد داشتند فتح‌الله‌زاده می‌توانست بعد از پایان تمرین دستور کار به کارگران را بدهد.

شب گذشته نیز بعد از نشست هیئت مدیره استقلال مظلومی اعلام کرد کمپ زنده یاد حجازی به شدت پیشرفت کرده و سرعت تجهیز امکانات کمپ بالا رفته که این موضوع باعث تعجب اعضای هیئت مدیره استقلال شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: