کد خبر: ۹۴۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۱۴۷
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، ۳۰۰ تن پیاز احتکار شده به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال را شناسایی و کشف کردند.

کشف محموله بزرگ پیاز احتکارشده در زنجانبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، ۳۰۰ تن پیاز احتکار شده به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال را شناسایی و کشف کردند.

سرهنگ ایرج خانی پور روز یکشنبه گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار و گرانفروشی و جلوگیری از عرضه کالا و توزیع خارج از شبکه و در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی پیاز در یک باب سوله واقع در یکی از شهرک های صنعتی زنجان مراتب در دستور کار ماموران دایره مبارزه با جرایم اقتصادی و اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی، محل پیازهای احتکار شده مشخص شد و ماموران با هماهنگی قضایی و در معیت نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی استان زنجان به محل اعزام شدند که در بازرسی از یک باب سوله ۳۰۰ تن پیاز احتکار شده را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارشناسان، ارزش پیاز مکشوفه را ۶۰ میلیارد ریال اعلام کردند که در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

خانی پور افزود: پلیس با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به برهم زنندگان نظام اقتصادی را نخواهد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: