کد خبر: ۹۴۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۹
احمد علیرضا‌بیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در رابطه با اظهارات اخیر محمدجواد لاریجانی نسبت به مسجد مکی زاهدان، گفت: هر اقدامی که سبب شود که مردم به جان هم بیفتند و پراکندگی و تشتت را در جامعه افزاش دهد، در راستای نقشه صهیونیست‌هاست. آقای لاریجانی و یا هر مقام دیگری باید به سمت برطرف کردن آلام مردم پیش بروند.

واکنش یک نماینده مجلس به اظهارات محمدجواد لاریجانی: هر حرف یا اقدامی که منجر به تشتت جامعه شود در راستای نقشه صهیونیست‌هاستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: عضو کمیسیون امور داخلی گفت: هر اقدامی که سبب شود که مردم به جان بیفتند و پراکندگی و تشتت را در جامعه افزاش دهد در راستای نقشه صهیونیست‌هاست.

احمد علیرضا‌بیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در رابطه با اظهارات اخیر محمدجواد لاریجانی نسبت به مسجد مکی زاهدان، گفت: هر اقدامی که سبب شود که مردم به جان هم بیفتند و پراکندگی و تشتت را در جامعه افزاش دهد، در راستای نقشه صهیونیست‌هاست. آقای لاریجانی و یا هر مقام دیگری باید به سمت برطرف کردن آلام مردم پیش بروند.

وی ادامه داد: الان بستری که سبب بروز چنین حوادثی در سیستان و بلوچستان شده ضعف سیاست‌های امنیتی ما بوده که چنین شرایطی را به وجود آورده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: اگر آقای لاریجانی یا هر عزیز دیگری خودشان را دلسوز مردم می‌دانند، باید در جهت رفع کاستی‌هایی که سبب به وجود آمدن چنین تنش قومی و مذهبی در کشور شده است تلاش کنند نه اینکه آن را شعله‌ورتر کنند.

علیرضابیگی تصریح کرد: آنچه که روشن است این است که عمده مشکل کشور ما بحث اقتصاد و معیشت و گذران زندگی مردم است که اگر بتوانیم آن را حل کنیم، این‌ها اصلا محلی از اعراب ندارد و خود به خود قابل برطرف شدن است.

وی افزود: اما در مقابل در بستر و فضای تورم، گرانی و بیکاری است که این نوع نارضایتی‌ها که از همین عوامل نشأت می‌گیرند خود را نشان می‌دهند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور عنوان کرد: متاسفانه برخی از این حرف‌هایی که زده می‌شود در جهت تسکین آلام ملت ایران نیست و به آرامش فضای کشور و جامعه کمک نمی‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: