کد خبر: ۹۴۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۱۳۰
پیشکسوت استقلال می گوید این تیم بازی‌های ضعیفی را از خود به نمایش می گذارد.

امیرآبادی: استقلال ضعیف بازی می‌کند و شاهد برنامه خاصی از این تیم نیستیم/ هر تصمیمی می‌گیرند به نفع استقلال باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهدی امیرابادی پیشکسوت استقلال می گوید ریکاردو ساپینتو فرصت بسیار زیادی در اختیار نداشته تا بتواند تیمش را به خوبی بشناسد و بتواند بدون نقص مقابل رقبا ظاهر شود.

استقلال در آخرین مسابقه نیم فصل برابر تراکتور شکست خورد؟

از سوی تراکتور بازی خوبی بود و با برنامه بود. اما استقلال ضعیف بازی کرد و شاهد برنامه خاصی از این تیم نبودیم. قبل بازی هم قابل پیش بینی بود تیمی که برنده جنگ هافبک‌ها باشد برنده بازی می‌شود. ریکاردو آلوز و صفا هادی به کنترل یک سوم میانی زمین برای تراکتور کمک زیادی انجام دادند. از گذشته تاکنون بازی‌های استقلال و تراکتور دارای حساسیت زیادی بوده و این مسابقه هم از این قاعده مستثنی نبود؛ البته نبود تماشاگران مقداری از این حساسیت کم کرده بود. استقلال آمده بود تا به خوبی تراکتور را پرس‌ کند و در سوی مقابل هم تراکتور میل به استفاده از ضد حمله داشت.

ضعف استقلال در این بازی چه بود؟

فضاها در عمق دفاع استقلال زیاد بود و هر چند بازی بیشتر در میانه‌میدان جریان داشت، اما ناهماهنگی در خط دفاعی استقلال کاملاً مشهود بود. تفاوت مشهود دو تیم در این بود که استقلال در خط هافبک‌ بازیکنان خلاقی نداشت تا ابتکار عمل را دست بگیرند و برای مهاجمان خلق موقعیت کنند و همین مساله به استقلال آسیب زد. نظم تیمی و دفاعی استقلال به هم خورده و هارمونی فصل گذشته را ندارد. تراکتور خوب بازی کرد و توانست با نمایش هوشمندانه به ۳ امتیاز برسد‌.

عملکرد خط دفاعی را چطور دیدید؟

در فوتبال امروز دیگر به صورت خط به خط بررسی نمی‌کنند بلکه به صورت ساختار دفاعی بررسی می‌کنند. ساختار دفاعی استقلال  پارسال و امسال خوب است. سیاوش یزدانی سال گذشته یکی از ارکان موفقیت تیم بود اما امسال فرصت کمتری پیدا کرده و شاهد افت او هم هستیم.

شایعات زیادی درباره آینده ساپینتو مطرح می‌شود؟

برای آوردن مربی و حتی بازیکن خارجی برنامه و فکری در فوتبال ایران نیست؛ مانند بردیف که یک نیم فصل هم در تراکتور دوام نیاورد و رفت، این چه آمدن و رفتنی بود. باید با مربیان قرارداد بلندمدت بسته شود و حدود ۲ یا ۳ سال بمانند تا با خُلق خوی تیم، بازیکنان و لیگ ایران آشنا شوند.‌

به نظر شما ساپینتو فرصت مناسبی برای آشنایی با تیم داشته است؟

یک سال زمان‌ کمی است تا مربی نسبت به بازیکنان‌ و سایر موارد شناخت پیدا کند. همین می‌شود که بدون‌ فکر و برنامه مربی خارجی به ایران آورده می‌شود. ساپینتو نتوانسته تا حد زیادی قاعده و تفکراتی که داشت را به نمایش بگذارد و باید به او زمان‌ بدهند. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند به نفع استقلال باشد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: