کد خبر: ۹۴۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۱
سیدمهدی رحمتی پس از شکست یک بر صفر آلومینیوم اراک برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: علی دایی سالیان سال آقای گل جهان بوده و همه او را می‌شناسند. شاید خیلی از مردم دنیا پرچم ایران را نشناسند، ولی علی دایی را می‌شناسند. همانطور که آمار گرفته بودند شاید ۲۵ تا ۳۰ درصد دنیا پرچم انگلیس را نمی‌شناختند، اما دیوید بکام را می‌شناختند. من خواهش می‌کنم فیلتری بگذارند و اجازه ندهند هر کسی به خودش اجازه بدهد به اسطوره‌های کشور بی‌احترامی کند. باید با این مسئله برخورد کنیم.

رحمتی: علی دایی سالیان سال آقای گل جهان بوده و همه او را می‌شناسند / به هر کسی اجازه ندهند به اسطوره‌ها بی‌احترامی کندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: خواهش می‌کنم فیلتری بگذارند و اجازه ندهند هر کسی به خودش اجازه بدهد به اسطوره‌های کشور بی‌احترامی کند.

سیدمهدی رحمتی پس از شکست یک بر صفر آلومینیوم اراک برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: علی دایی سالیان سال آقای گل جهان بوده و همه او را می‌شناسند. شاید خیلی از مردم دنیا پرچم ایران را نشناسند ولی علی دایی را می‌شناسند. همانطور که آمار گرفته بودند شاید 25 تا 30 درصد دنیا پرچم انگلیس را نمی‌شناختند اما دیوید بکام را می‌شناختند. من خواهش می‌کنم فیلتری بگذارند و اجازه ندهند هر کسی به خودش اجازه بدهد به اسطوره‌های کشور بی‌احترامی کند. باید با این مسئله برخورد کنیم.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: