کد خبر: ۹۴۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۱۸۴
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مبلغ وام ازدواج جوانان باید با شرایط زندگی امروز همخوانی داشته باشد، گفت: قطعا پیشنهادی مبنی بر تغییر در وام ازدواج جوانان را در هیأت دولت مطرح و با همه همکاران کابینه در این زمینه رایزنی خواهم کرد.

سجادی: مبلغ وام ازدواج جوانان باید با شرایط زندگی امروز همخوانی داشته باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت گفت: درباره تسهیل شرایط ازدواج پیگیر مصوبه رئیس‌جمهور و دولت هستیم تا زمان پرداخت وام پس از تکمیل مدارک به حدود دو هفته برسد. وام ازدواج جوانان باید از نظر مبلغ هم تغییر یابد و با شرایط زندگی امروز همخوانی داشته باشد.

وی افزود: قطعا پیشنهادی مبنی بر تغییر در وام ازدواج جوانان را در هیأت دولت مطرح و با همه همکاران کابینه در این زمینه رایزنی خواهم کرد. طرح مکتوب این پیشنهادات و دلایل آن تقدیم رئیس‌جمهور خواهد شد. این موضوع را تکلیف خود می‌دانم و با معاون امور جوانان اعداد و ارقام و مبالغ دریافت و پرداخت شده را بررسی خواهیم کرد تا متناسب با شرایط روز باشد.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه به شدت پیگیر مسئله وام ازدواج هستیم، اظهار کرد: شاید یک خانواده با دو وام ازواج ۱۵۰ میلیونی در شروع زندگی با مشکلاتی مواجه شوند و به همین دلیل در فکر افزایش وام ازدواج هستیم.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: