کد خبر: ۹۴۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۱۴۰
رییس مجلس شورای اسلامی قانون اصلاح ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو را برای اجرا ابلاغ کرد. قالیباف قانون مربوط به اسقاط خودرو را ابلاغ کرد

قالیباف قانون مربوط به اسقاط خودرو را ابلاغ کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور، «قانون اصلاح ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو» را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش فارس، ماده ۱۰ قانون «ساماندهی صنعت خودرو» تردد، حمل بار و مسافر توسط وسایط نقلیه موتوری پس از رسیدن به سن فرسودگی در کلانشهرها را ممنوع می‌کند.

براساس این لایحه سازوکار تولید خودرو دیگر منوط به گواهی اسقاط نبوده بلکه تولید کننده باید ۱.۵ درصد به صندوق ویژه‌ای واریز کند که مبالغ آن صرفا برای اسقاط خودروهای فرسوده هزینه شود.

پس از موافقت نمایندگان با لایحه مزبور،‌شورای نگهبان، نیز روز دوشنبه،‌این لایحه را تایید کرد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: