کد خبر: ۹۴۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۶۴
بعد سفر مدیرعامل استقلال به ترکیه میزان دریافتی آب‌یپوشان از فنرباغچه ترکیه مشخص شد.

میزان دریافتی استقلال از فنرباغچه مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است و با برگزاری دیدارهای هفته پانزدهم آبی‌پوشان باید به دنبال تقویت تیم خود باشند، چالش بزرگی مقابل این تیم قرار گرفته است.

در همین رابطه علی فتح‌الله‌زاده که برای پیگیری و دریافت حق باشگاه استقلال از انتقال اللهیار صیادمنش از باشگاه فنرباغچه راهی ترکیه شده، پس از دریافت 170 هزار دلار از قسمتی از حق انتقال این بازیکن و تأمین 50 هزار دلار دیگر، مطالبات اعضای خارجی کادر فنی استقلال، کوین یامگا و رافائل سیلوا را به حساب آن‌ها واریز کرد.

استقلال قسمتی از مطالبات خود را از باشگاه فنرباغچه که از مدت‌ها قبل باقی مانده بود، دریافت کرده که با تلاش مدیرعامل باشگاه و همکاران او، مطالبات مربیان خارجی و 2 بازیکن خارجی تیم واریز شد.

 

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: