کد خبر: ۹۴۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۸
 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۲ باند سرقت مسلحانه و دستگیری ۱۵ عضو این باندها در شهرستان زاهدان خبر داد.

دو باند سرقت مسلحانه متلاشی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۲ باند سرقت مسلحانه و دستگیری ۱۵ عضو این باندها در شهرستان زاهدان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا نصیری اظهارداشت: همکاران ما در پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پی وقوع سرقت‌های مسلحانه و به عنفی که در روزهای اخیر در سطح شهرستان زاهدان صورت گرفت، با اشراف اطلاعاتی خود ۲ باند سارق مسلح را شناسایی و با هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ۱۵ نفر از اعضای باندها را دستگیر کردند.

وی افزود: پیرو بازرسی انجام شده از مخفیگاه این سارقان چند قبضه سلاح جنگی شامل کلت کمری و کلاشینکف و اموال مسروقه و پنج خودرویی که به سرقت برده بودند کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با عنایت به اینکه این افراد با ارتکاب به این سرقت‌ها باعث ایجاد رعب و وحشت بین مردم استان شده‌اند، درخواست ما از مراجع قضائی این است که برخورد جدی با این افراد صورت گیرد تا درس عبرتی برای بر هم ززندگان نظم و امنیت عمومی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: