کد خبر: ۹۴۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
تعداد بازدید: ۲۱۵
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: شهید سلیمانی لشکرهای مختلفی را با ابتکار، تحت نام‌های «زینبیون»، «فاطمیون» و غیره از مدل مختلف منطقه تشکیل داد و به مقابله با داعش پرداخت.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: تشکیل لشکرهای «زینبیون» و «فاطمیون» از ابتکارات شهید سلیمانی بودبه گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام محمد سبزی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی فردی بود که در عین اقتدار شخصیتی متواضع داشت.

وی افزود: این شخصیت حاج قاسم باعث شده بود تا محبوب دل‌های مردم شود، محبوب به دل‌های نه تنها ملت ایران، بلکه همه مردم جهان بود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار کرد: شهید سلیمانی همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، یک مکتب بود و هست و امروز به الگویی برای جوانان تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام سبزی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در جنگ با داعش که از سوی کشورهای مختلف به ملل منطقه تحمیل شده بود، لشکرهای مختلفی را با ابتکار، تحت نام‌های «زینبیون»، «فاطمیون» و غیره از مدل مختلف منطقه تشکیل داد و به مقابله با داعش پرداخت. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس افزود: شهید سلیمانی یک شخصیت بین‌المللی است و ما در سالگرد شهادت وی می‌بینیم که از ملل مختلف جهان برای عرض ارادت در محل بارگاه وی حاضر می‌شوند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: