کد خبر: ۹۴۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
تعداد بازدید: ۱۷۴
معاون اول رییس جمهور در نخستین روز از سال نو میلادی و ایام ولادت حضرت مسیح (ع) با خانواده معظم شهید روبرت لازار دیدار و در فضایی صمیمانه با آنها گفتگو کرد.

معاون اول رییس جمهور: خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ استبه گزارش خبرداغ ، معاون اول رییس جمهور در نخستین روز از سال نو میلادی و ایام ولادت حضرت مسیح (ع) با خانواده معظم شهید روبرت لازار دیدار و در فضایی صمیمانه با آنها گفتگو کرد.
دکتر محمد مخبر شامگاه یکشنبه با حضور در منزل مادر شهید روبرت لازار با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا، تصریح کرد: امنیت و استقلال ایران مدیون فداکاری شهداست و ما باید قدردان از خودگذشتگی آنها باشیم و تلاش کنیم تا در مسیری که آنها پیموده اند حرکت کنیم.
معاون اول رییس جمهور افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.
دکتر مخبر میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی را به خانواده این شهید والامقام تبریک گفت و برای مادر شهید و بازماندگان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.
در این دیدار خانواده معظم شهید لازار نیز در سخنانی به شرح خاطرات و بیان ویژگی‌های اخلاقی این شهید گرانقدر پرداختند و برای رهبر معظم انقلاب، مسئولین و همه ایرانیان در این ایام آرزوی موفقیت کردند. گفتنی است شهید روبرت لازار در سن ۲۲ سالگی در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۶۷ در میمک به شهادت رسیده و پیکر مطهر وی در آرمستان آشوریان تهران آرمیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: