کد خبر: ۹۴۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۱۴۳
 البته عموما اصناف ما آدم های مؤمن، معتقد و نسبت به این مسائل پایبند هستند. باید بدانند که یک قشری دارد مشکل ایجاد می کند.

تعطیلی مغازه‌ها به دلیل بی‌حجابی مشتری!به گزارش خبرداغ ، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطرح کرد: اکثریت مردم ما حجاب اسلامی را رعایت می‌کنند، نمی‌توانیم رها کنیم یک عده کشف حجاب کنند

 شهروند باید متوجه باشد که در این شرایط اقتصادی با بی قانونی برای مغازه دار مشکل ایجاد می کند

مسأله فقط یک روسری نیست و مسائل جدی تری دارد مطرح می شود؛ یک سری افراد بحث همجنسگرایی، نیمه برهنگی و هم آغوشی در ملأ عام را دارند مطرح می کنند

سیدعلی خانمحمدی در واکنش به تعطیلی مغازه ها به دلیل بی حجابی مشتریان آنها، گفت: این جریانات پشت پرده دارد. منظور این است که تذکرهای مختلف داده اند و مرکز تجاری این موضوع را رعایت نمی کند.

ما فیلم داریم که طرف به آنجا رفته و مغازه دار گفته که من این کار را انجام نمی دهم؛ یا مثلا به کسی ارتباط ندارد. این قابل پذیرش نیست.

 البته عموما اصناف ما آدم های مؤمن، معتقد و نسبت به این مسائل پایبند هستند. باید بدانند که یک قشری دارد مشکل ایجاد می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: