کد خبر: ۹۴۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۲
سردار حمید اباذری در یادواره شهدای خیابان فلسطین شهرستان ساری گفته بود: «به چشم دیدم سرداران بزرگ و فرماندهانی کم آوردند که لحظه به لحظه جنگ بودند و چه شجاعت‌هایی داشتند، کم آوردند و مقابل ارزش‌ها، آقایشان و نظام ایستادند. ما دیدیم سرداران بزرگ و مسئولین درجه یک این نظام بودند را دیدیم که کم آوردند. مقابل ارزش‌ها، آقا، نظام و مردم ایستادند. مردم از همه بصیرتر و فهیم‌تر هستند.»

واکنش سپاه به اظهارات سردار اباذری: او مشاور فرمانده کل سپاه نیست / اظهارات سردار اباذری درباره مواضع متفاوت برخی سرداران و فرماندهان پیرامون حوادث داخلی برداشت و تحلیل شخصی استبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.

 در پی انتشار ویدیویی از سخنان سردار حمید اباذری در مراسم گرامیداشت شهدای یکی از مناطق استان مازندران و انتساب عنوان مشاور فرمانده کل سپاه به وی که مدعی مواضع متفاوت برخی سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون رخدادها، حوادث و جریانات داخلی شده است، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب عنوان مشاور فرمانده کل سپاه برای وی، اعلام کرد: آنچه در ویدیوی منتشر شده آمده است برداشت ، تحلیل و نظر شخصی سردار اباذری است که با واقعیات موجود انطباق ندارد.

به گزارش «انتخاب»، سردار حمید اباذری در یادواره شهدای خیابان فلسطین شهرستان ساری گفته بود: «به چشم دیدم سرداران بزرگ و فرماندهانی کم آوردند که لحظه به لحظه جنگ بودند و چه شجاعت‌هایی داشتند، کم آوردند و مقابل ارزش‌ها، آقایشان و نظام ایستادند. ما دیدیم سرداران بزرگ و مسئولین درجه یک این نظام بودند را دیدیم که کم آوردند. مقابل ارزش‌ها، آقا، نظام و مردم ایستادند. مردم از همه بصیرتر و فهیم‌تر هستند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: