کد خبر: ۹۴۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
تعداد بازدید: ۱۳۹
باشگاه آمریکایی تلاش زیادی برای جذب ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال انجام داد.

تلاش ناموفق باشگاه آمریکایی برای جذب رونالدوبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، کریستیانو رونالدو، مهاجم سابق منچستریونایتد شب گذشته با قراردادی رسمی تا سال 2025 به تیم النصر عربستان ملحق شد. رونالدو سالانه 200 میلیون یورو با این قرارداد به دست خواهد آورد.

فابریزیو رومانو تایید کرد که باشگاه آمریکایی کانزاس سیتی یکی از مشتریان جدی رونالدو بوده اما تصمیم گرفته تا راهی لیگ عربستان سعودی شود.

رومانو نوشت: "اسپورتینگ کانزاس سیتی واقعا در تلاش برای جذب کریستیانو رونالدو بود. این باشگاه قبل از مصاحبه پیرس مورگان با این بازیکن جلسه‌ای برگزار کرد و سپس یک جلسه دیگر با صحبت‌های مشخص در مورد چشم انداز بازی تجاری کریستیانو در کانزاس سیتی برگزار کرد. بسته دستمزد پیشنهادی زیاد بود اما رونالدو تصمیم به انتخاب النصر گرفت."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: