کد خبر: ۹۴۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۰۵
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از گفت‌وگوی روسای مجلس و دولت برای تمدید برنامه ششم و بررسی اولویت‌دار بودجه در مجلس خبر داد.

میرتاج الدینی: احتمالا برنامه ششم تمدید و بودجه در مجلس بررسی می‌شودبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد روند رسیدگی به لایحه بودجه ۱۴۰۲ اظهار کرد: دولت، لایحه بودجه را به مجلس ارسال کرده‌ و طبق قوانین مرسوم هیئت‌رئیسه باید آن را در دستور کار مجلس قرار دهد اما با توجه به این‌که برنامه هفتم به مجلس ارسال نشده و این تأخیر مربوط به دولت قبلی بوده‌است و دولت فعلی در حال کار بر روی برنامه هفتم است، احتمال دارد ارسال برنامه هفتم به مجلس، ۲ الی ۳ هفته به طول انجامد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از گفت وگوی دولت و مجلس برای تمدید برنامه ششم و بررسی بودجه خبر داد و گفت: به دلیل اینکه رسیدگی کامل و دقیق به برنامه هفتم نیز حداقل ۶ ماه زمان نیاز دارد، برای حل این چالش،گفت‌وگویی در سطح رؤسای مجلس و دولت انجام‌شده است و به‌ احتمال زیاد برنامه ششم به مدت ۶ ماه تمدید می‌شود و بررسی بودجه در ابتدا انجام می‌شود و پس‌از بررسی بودجه، برنامه هفتم در مجلس بررسی خواهد شد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: