کد خبر: ۹۴۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۱۵۹
روش انتقادی داشتن را برای رسانه ملی و تمام رسانه‌ها لازم می‌دانیم ولی با دو شرط. اول اینکه انتقادها منصفانه باشند و دیگر اینکه با تبعیض همراه نباشند.

روزنامه جمهوری اسلامی: اگر روش رسانه ملی معتدل بود و سراغ گاندوسازی نمی رفت،الان وضعش این نبودبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی :روش انتقادی داشتن را برای رسانه ملی و تمام رسانه‌ها لازم می‌دانیم ولی با دو شرط. اول اینکه انتقادها منصفانه باشند و دیگر اینکه با تبعیض همراه نباشند.

انتظار برخورداری رسانه ملی از این دو ویژگی بیش از سایر رسانه‌هاست. زیرا رسانه ملی متعلق به عموم است و از بیت‌المال ارتزاق می‌کند و نباید یکطرفه عمل نماید.

تمام دولت‌ها باید برای رسانه ملی یکسان باشند، از همه به میزان لازم حمایت کند و هر جا نیاز به انتقاد وجود دارد با رعایت همان دو شرط اقدام به انتقاد نماید. اگر این روش معتدلانه را رسانه ملی در برخورد با موضوعات مهمی از قبیل برجام، اف‌ای‌تی‌اف و سیاست خارجی کشورمان رعایت می‌کرد و به اموری از قبیل «گاندو»‌سازی و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها در چنین موضوعاتی روی‌آور نمی‌شد، اکنون کشور ما اینهمه در محاصره تحریم‌ها نبود و مدیریت کشور دچار این توهم نبود که برای تحریم‌ها جایگاهی در پدید آمدن مشکلات اقتصادی قائل نباشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: