کد خبر: ۹۴۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۱۷۶
اسماعیل رحمانی معاون دادستان مرکز خراسان رضوی اظهار داشت: حکم فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر مشهد که بیش از ۸۰ درصد پرونده‌ها را شامل می‌شود با ارفاق به مدت ۲ سال تعلیق شد.

معاون دادستان: حکم فریب‌خوردگان حوادث اخیر مشهد ۲ سال تعلیق شد / این ارفاق شامل افرادی می‌شود که هیچ سابقه قضایی ندارند / این پرونده‌ها ۸۰ درصد کل پرونده‌ها را شامل می‌شودمعاون دادستان مرکز خراسان رضوی از تعلیق حکم فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر مشهد به مدت ۲ سال خبرداد.

به گزارش خبرداغ به نقل از دادگستری خراسان رضوی، اسماعیل رحمانی اظهارداشت: حکم فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر مشهد که بیش از ۸۰ درصد پرونده‌ها را شامل می‌شود با ارفاق به مدت ۲ سال تعلیق شد.

وی افزود:این ارفاق شامل افرادی می‌شود که هیچ سابقه قضایی ندارند و تحت تاثیر فضای مجازی احساساتی و هیجانی شده‌اند.

رحمانی تصریح کرد: برای این افراد کلاس‌های توجیهی و دوره‌های مشاوره‌ای برگزار و اقدامات جهادی جایگزین مجازاتشان می‌شود و چنانچه در مدت ۲ سال جرمی مرتکب نشوند، سابقه قضایی برای آن‌ها ثبت نخواهد شد.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اغلب شرکت کنندگان در اغتشاشات مهر و آبان، فریب خوردگانی بودند که به صورت موقت هیجانی شده بودند و اقدام سازمان یافته‌ای نداشتند و سعی شد با صدور تعلیق حکم به آن‌ها مساعدت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: