کد خبر: ۹۴۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید: ۴۳۵
به اوضاع تلویزیون در این چند روز نگاه کنید، در شب یلدا که جزء عمومی‌ترین مناسبت‌ها و ملی‌ترین مناسک و بهترین فرصت برای عادی‌سازی وضعیت بود، رسانه چه کرد؟

تلویزیون جز خلق فاجعه چه کرد؟به گزارش خبرداغ ، روزنامه اصول‌گرای فرهیختگان که همیشه از دولت و صداوسیما حمایت می‌کرد با شور شدن آش و زیاد شدن انتقادات، پشت مردم در آمد و با حمله به صداوسیما در حمایت از یحیی گل‌محمدی و علی دایی نوشت: به اوضاع تلویزیون در این چند روز نگاه کنید، در شب یلدا که جزء عمومی‌ترین مناسبت‌ها و ملی‌ترین مناسک و بهترین فرصت برای عادی‌سازی وضعیت بود، رسانه چه کرد

 

از برنامه‌های آن به‌جز توهین یک مجری به یک مربی فوتبال که به‌لحاظ فنی در احتضار است و احیای آن مربی چه چیزی برساخت شد؟ در موضوعی مثل عملیات بازگرداندن خانواده یک فوتبالیست و در وضعیتی که در افکار عمومی پیرامون این موضوع سوال وجود دارد صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟

تلویزیون جز خلق فاجعه چه کرد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: