کد خبر: ۹۴۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲
تعداد بازدید: ۲۰۵
هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز ضمن تذکر به سه روزنامه و یک خبرگزاری به دلیل انتشار اخبار و مطالب غیر واقع و مغایر با حدود مطبوعات در موضوع بازار ارز، تاکید کرد رسانه‌ها از انتشار اینگونه اخبار خودداری کنند.

تذکر جدی به سه روزنامه و یک خبرگزاریبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز ضمن تذکر به سه روزنامه و یک خبرگزاری به دلیل انتشار اخبار و مطالب غیر واقع و مغایر با حدود مطبوعات در موضوع بازار ارز، تاکید کرد رسانه‌ها از انتشار اینگونه اخبار خودداری کنند.

این هیات ضمن قدردانی از عملکرد قانونمند و همکاری قاطبه رسانه های کشور در انجام رسالت مطبوعاتی و تنویر افکارعمومی و اجرای توصیه نامه های این هیات، تاکید کرد مدیران محترم رسانه های کشور از انعکاس اخباری که باعث ایجاد تشویش و نگرانی های کاذب و غیر واقع در نزد افکار عمومی می شود پرهیز کنند.

لازم به ذکر است در قانون مطبوعات به ویژه بند 11 ماده 6 و تبصره 2 ماده 5 آن قانون بر لزوم رعایت حدود و مصوبات قانونی تاکید شده و انتظار می‌رود مدیران محترم رسانه در مراعات موازین و چارچوب‌های قانونی فوق الذکر، اهتمام لازم داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: