کد خبر: ۹۴۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس در جلسه علنی امروز با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس گفت: یکی از متخصصان ایران ماشین های آبسوز تولید کرده و معتقد است می توان با ۱۰ میلیون تومان همه خودروها را آبسوز کرد. با این کار آلودگی هوای مراکز استان ها و تهران رفع می شود.

نماینده مجلس: می‌توان با ۱۰ میلیون تومان همه خودرو‌ها را آبسوز کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده رباط کریم خواستار اجرای طرح ماشین‌های آبسوز در کشور برای حل مشکل آلودگی هوا شد.

حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس گفت: یکی از متخصصان ایران ماشین های آبسوز تولید کرده و معتقد است می توان با ۱۰ میلیون تومان همه خودروها را آبسوز کرد. با این کار آلودگی هوای مراکز استان ها و تهران رفع می شود. 

وی افزود: ایشان را در کمیسیون صنایع دعوت کرده تا درباره طرح ماشین های آبسوز توضیح دهند. بحث آبسوز شدن ماشین‌ها می تواند بحران انرژی و آلودگی هوا را از بین ببرد.

نوروزی همچنین از سفر رییس جمهور به شهرستان بهارستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این سفر دستاوردهای فراوانی داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: