کد خبر: ۹۴۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۹
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر ‌در کوه‌های اطراف زاهدان بازداشت شد گفت: از ابتدای سال تاکنون در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیش‌از ۷۸ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

دستگیری رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر ‌در کوه‌های اطراف زاهدانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر ‌در کوه‌های اطراف زاهدان بازداشت شد گفت: از ابتدای سال تاکنون در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیش‌از ۷۸ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

سردار محمد قنبری روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: همچنین امسال پنج نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر از جمله رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از چهار سال زندگی مخفیانه در مناطق کوهستانی استان دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: ۵۶ باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در سیستان و بلوچستان متلاشی شده و چهار هزارو ۱۸۷ عملیات مبارزه با موادمخدر نیز در این مدت انجام شده است.

وی ادامه داد: ۶۱ مورد از این عملیات‌ها با درگیری مسلحانه همراه بوده و تاکنون ۶۵ قبضه سلاح، ۹ فرستنده بی‌سیم، ۵۰۱ دستگاه موتور سیکلت و ۱۴۳ تیغه خشاب از قاچاقچیان کشف شده است.

وی با اشاره به مبارزه با خرده‌فروشان موادمخدر در سیستان و بلوچستان نیز افزود: هفت هزار و ۱۴۸ عملیات در رابطه با جرائم خورد توسط انتظامی انجام شد که در این رابطه ۱۰ هزار و ۹۸ نفر تنها خرده فروش دستگیر شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: ۶ هزار و ۱۶۹ نفر معتاد متجاهر امسال توسط نیروی انتظامی دستگیر و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شده‌اند.

وی بیان کرد: ۵۱ باب از اماکنی که در سیستان و بلوچستان مبادرت با خورده فروشی مواد مخدر می‌کردند توسط نیروی انتظامی پلمب شدند.

سردار قنبری در ادامه گفت: با تمام بسترهای ناامنی که دشمنان تلاش می کنند ایجاد کنند با هوشیاری و بصیرت مردم و فعالیت ماموران امنیتی یک امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان حاکم است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: استفاده از فیلم های قدیمی و بازنشرشان در فضای مجازی نشان می‌دهد که تلاش دشمن برای ایجاد احساس ناامنی در این منطقه است.

وی ادامه داد: در فضای مجازی دشمن اقدامات خود را معطوف کرده و می‌خواهد در فضای غیر واقعی احساس ناامنی را از این استان به سایر نقاط کشور القا کند تا سرمایه گذاری ها کند شود.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: ۳۶نفر از مخلان نظم و امنیت در از ابتدای امسال تاکنون توسط نیروی انتظامی در این استان با هدف برقراری نظم امنیت جامعه دستگیر شدند.

سردار قنبری بیان کرد: ۱۹ باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات که اقدام به قاچاق سلاح به سیستان وبلوچستان را می‌کردند در اقدامات اطلاعاتی پلیس شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: ۸۲۰ مورد تیراندازی‌هایی را که افراد در رابطه با اختلافات و مسائل مختلف در سیستان و بلوچستان انجام داده بودند شناسایی و در این رابطه ۶۴۵ نفر دستگیر شدند که این در نوع خودش قابل توجه بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۸ هزار و ۳۵۲ نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرقانونی وارد استان شده بودند توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر و به کشورهای خودشان برگشت داده شدند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یکی از استان‌هایی است که اراذل و اوباش آن نسبت به سایر استانها آن هم به دلیل نوع فرهنگی که در منطقه حاکم است بسیار کم بوده اما با این وجود ۲۱۹ نفر دستگیر شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: