کد خبر: ۹۴۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
تعداد بازدید: ۱۵۲
استقلال تهران در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر امروز در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم استقلال تهران در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 18:30 امروز در وررزشگاه تختی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

آبی پوشان تهرانی درحالی پا به دیدار خارج از خانه می‌گذارند که برابر پرسپولیس با شروع مجدد مسابقات پس از جام جهانی قطر به تساوی دو بر دو دست پیدا کردند؛ دیداری که در آن ارسلان مطهری و روزبه چشمی گلزنی کرده بودند.

صنعت نفت آبادان پس از تغییرات روی نیمکت و بکارگیری ادسون تاوارز برزیلی با نتیجه دو بر صفر از سد نساجی در مازندران گذشت و با روحیه مناسبی وارد این دیدار می‌شود. صنعت نفت پیش از ورود این سرمربی تا قبل از تعطیلات لیگ برتر طی 11 مسابقه تنها 6 امتیاز به دست آورده بود.

استقلال طی 5 دیدار اخیر مقابل صنعت نفت آبادان شکستی را متحمل نشده است و آخرین رویارویی دو تیم با برتری یک بر صفر و گل امیرحسین حسین زاده به سود آبی پوشان در ورزشگاه آزادی به پایان رسیده بود. صنعت نفت در آخرین میزبانی از قهرمان فصل پیش به تساوی یک بر یک دست یافته بود؛ دیداری که در آن برای استقلال امیرحسین حسین زاده و برای طلایی پوشان مهدی حنفی گلزنی کرده بودند.

در مسابقه امروز آرش رضاوند به طور قطعی به دلیل آسیب دیدگی پس از بازی دربی غایب خواهد بود. همچنین ابوالفضل جلالی و عارف غلامی دیگر مصدومان این تیم هستند که در لیست جای نگرفته‌اند. همچنین با نظر ریکاردو ساپینتو رضا میرزایی و عزیزبک آمانوف هم برای این بازی در دسترس نیستند.

استقلال مطابق تمامی بازی‌های فصل جاری در این دیدار هم احتمال فراوان از سید حسین حسینی درون دروازه استفاده خواهد کرد. اگرچه عملکرد این بازیکن در دربی مورد انتقاد قرار داشت اما او همچنان دروازه‌بان مورد اعتماد سرمربی پرتغالی است.

کوین یامگا، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند و جعفر سلمانی چهار بازیکنی هستند که ساپینتو همانند دربی به آن‌ها میدان خواهد داد. البته در دربی حردانی در خط دفاعی حضور داشت و یامگا در خط حمله ایفای نقش کرد که برای این بازی او نیمکت نشین خواهد بود.

روزبه چشمی، مهدی مهدی پور و سعید مهری هم سه بازیکن احتمالی مدنظر در خط میانی خواهند بود. مهری زیر نظر ساپینتو فرصت‌های مناسبی برای بازی به دست آورده و در مسابقه شهرآورد هم به جای مهدی پور در ترکیب ثابت جای داشت.

در خط حمله به نظر می رسد مجددا ارسلان مطهری در کنار محمد محبی و مهدی قایدی شانس گلزنی این تیم باشد. مطهری در رقابت با سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی به عنوان مهاجم هدف انتخاب شده و گلزنی او در بازی حساس موجب شده تا اعتماد بیشتری از سوی سرمربی دریافت کند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت آبادان به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، کوین یامگا، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، سعید مهری، ارسلان مطهری، محمد محبی و مهدی قایدی

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: