کد خبر: ۹۴۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۸
 خبرگزاری رویترز نوشت، میخایلو پودولیاک، مشاور ریاست جمهوری اوکراین در صفحه توییترش با تکرار ادعای غرب مبنی بر ارائه پهپاد‌های ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، مدعی شد که «ایران آشکارا تحریم‌های بین‌المللی را به سخره می‌گیرد.» این مقام اوکراینی بر اساس این ادعا خواستار نابودی کارخانه‌های تولید تسلیحات ایران شد.

مشاور زلنسکی: تهران آشکارا تحریم‌های بین‌المللی را به سخره می‌گیرد / کارخانه‌های تولید تسلیحات ایران باید نابود شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: یک مقام دولتی اوکراین ادعای غرب مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین را تکرار کرد.

 خبرگزاری رویترز نوشت، میخایلو پودولیاک، مشاور ریاست جمهوری اوکراین در صفحه توییترش با تکرار ادعای غرب مبنی بر ارائه پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، مدعی شد که « ایران آشکارا تحریم‌های بین‌المللی را به سخره می‌گیرد.»

این مقام اوکراینی بر اساس این ادعا خواستار نابودی کارخانه‌های تولید تسلیحات ایران شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
۱۴۰۱/۱۰/۰۲ - ۱۲:۵۵
آمریکا جنایتکار از آغاز جنگ 5 هزار پهپاد به اوکراین ارسال کرده است. آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.

کارشناس آمریکایی: دولت بایدن به جای اوکراین به کارتن‌خواب‌های آمریکا رسیدگی کند

یک کارشناس آمریکایی با انتقاد شدید از ارسال کمک به اوکراین گفت آمریکا پر از بی‌خانمان شده است اما ما مشغول ارسال پول به اوکراین هستیم.
«امروز اگر سر کار یا هر جای دیگری در آمریکا بروید بی‌خانمان‌ها را در زیر پل‌ها و کنار خیابان‌ها و چهار راه‌ها می‌بینید که نشسته‌اند. زیر همه پل‌ها بی‌خانمان‌ها زندگی می‌کنند. ما مردمی داریم که حتی از پس هزینه‌های دارویی خود نیز بر نمی‌آیند. ده‌ها هزار نفر سالانه در کشور می‌میرند زیرا بیمه سلامت ندارند و دراین شرایط ما 3 میلیارد دلار دیگر در قالب کمک نظامی به اوکراین می‌فرستیم.آیا شما می‌دانستید با 20 میلیارد دلار می‌شود به بی‌خانمانی در آمریکا پایان داد؟» این بخشی از اظهارات کارشناس و منتقد آمریکایی به سیاست خارجی دولت بایدن است. به گزارش فارس به نقل از «کاوش مدیا» وی این را هم گفته که: «در حالی که با همین 3 میلیارد دلار می‌شود به وضعیت بی‌خانمان‌ها در لس آنجلس‌، شیکاگو، نیویورک و مینیاپولیس پایان داد اما آنها هرگز این کار را نخواهند کرد. آنها این پول را در آمریکا سرمایه‌گذاری نمی‌کنند زیرا ارسال این پول به اوکراین سودآور است. زیرا همه این پول به جیب مجتمع‌های نظامی و صنعتی می‌رود و این گروه هستند که کشور آمریکا را اداره می‌کنند.»

۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۰:۰۸
و این در حالی است که آمریکا به همراه اروپا، ناتو و اسرائیل از سال 2021 تاکنون تسلیحاتی و مورد نیاز مالی اوکراین را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا بسته 45 میلیارد دلاری کمک به اوکراین را تصویب کرد
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
تصاویری از آتش‌زدن و تخریب اموال مردم توسط اغتشاشگران مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار!
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در جهان در سال 1945 شروع و آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.
دیگر هیچ کس در لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و متحدانش سرپوش بگذارد.
100 درصد فقط حق با پوتین است چون به خاطر انگلیس و متحدانش همه جانبه از اوکراین کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کردند.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 1357 تاکنون به همراه اروپا جنایتکار؛ گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است چرا؟
و این در حالی است که اسرائیل در سال 1918 با حمایت مستقیم انگلیس خاک فلسطین اشغال کرده است.
و هنوز هم انگلیس از تجاوز و جنایت اسرائیل حمایت می کند.
انگلیس جنایتکار باید به دلیل جنایات جنگی در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن پاسخگو باشد.

و این در حالی است که اوکراین از سال 1400 تاکنون از تسلیحات غربی برای کشتار مردم دونتسک استفاده می‌کند
اوکراین از سلاح‌های غربی برای کشتار غیرنظامیان در دونتسک استفاده می‌کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور نظامی آمریکا جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.
حضور نظامی کشورهای اروپایی جنایتکار در عراق و سوریه همچنان تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه است.

داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
داعش مورد حمایت اروپا و متحدانش همچنان تهدیدی علیه کل جهان است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
اگر پهپاد‌های ایرانی زیرساخت‌های اوکراین را نابود کرده است و ما هم همه جانبه استقبال می کنیم
کشورهای غربی جنایتکار در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی و مالی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
وزیر دفاع انگلیس جنایتکار به یکی از اصلی‌ترین حامیان نظامی عربستان سعودی و امارات و اوکراین تبدیل شده است
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
مداخله آمریکا جنایتکار در جنگ اوکراین و روسیه غیر قابل قبول است.
مداخله انگلیس جنایتکار در جنگ اوکراین و روسیه غیر قابل قبول است.
مداخله ناتو جنایتکار در جنگ اوکراین و روسیه غیر قابل قبول است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
امروز رژیم صهیونیستی در شرایط بحران سیاسی و امنیتی قرار دارد و به شدت تحت فشارهای داخلی و خارجی است و فساد و رسوایی های مالی و اخلاقی مقامات این رژیم و ناامنی ناشی از قدرت‌گیری گروه‌های مبارز فلسطینی، یک موقعیت بحرانی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.
اختلافات داخلی،ترس و ناامنی، از ویژگی های بارز رژیم صهیونیستی در مقطع فعلی است و همین عوامل موجب تشدید خشونت‌های این رژیم علیه فلسطینیان و رجز خوانی توام با وحشت علیه جمهوری اسلامی ایران شده است.
امروز رژیم صهیونیستی به دلیل نقض گسترده حقوق بین‌الملل، جنایات گسترده علیه فلسطینیان و شرارت های مستمر در منطقه، بیش از گذشته نزد افکار عمومی جهان منفور شده و این واقعیت موجب احساس ناامنی کامل ساکنان سرزمین‌های اشغالی شده است.
تهدیدات توخالی و توام با ترس سران رژیم صهیونیستی عمدتاً متاثر از افراط‌گرایی حزب رقیب است. مقامات این رژیم خوب می‌دانند که در صورت هر اقدام خصمانه، قطعاً توان ایستادگی در مقابل پاسخ کوبنده ایران را نخواهند داشت.
تحرکات دشمن به طور کامل در رصد مستمر و دقیق قرار دارد و ارتش برای مقابله با هر اقدامی از آمادگی کافی برخوردار است؛ به گونه‌ای که توان پاسخ قاطع و برق‌آسا را داریم.
به هر مبدا که از آن تعرضی علیه امنیت منافع جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد یا کمکی به رژیم صهیونیستی ارائه شود، پاسخ پشیمان کننده خواهیم داد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
حامیان اصلی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، بهتر است دهان خود را ببندند
در جنگ تحمیلی 8 سال بیش از 80 کشور جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت نظامی و مالی کرده‌اند.

۱۷:۰۳۰۱ دی ۱۴۰۱
مجامع بین المللی چشم خود را به روی جنایات در یمن بسته اند

۱۶:۵۶۰۱ دی ۱۴۰۱
آل‌سعود خبیث با سلاح‌های مدرن اهدایی غرب و شرق مقابل مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن ایستاده و تاکنون 300هزار انسان بی‌گناه را که 20هزار تن از آن‌ها کودکان مظلوم بوده‌اند به خاک و خون کشیده است.

۱۶:۵۶۰۱ دی ۱۴۰۱
آل‌سعود خبیث با سلاح‌های مدرن اهدایی غرب و شرق مقابل مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن ایستاده و تاکنون 300هزار انسان بی‌گناه را که 20هزار تن از آن‌ها کودکان مظلوم بوده‌اند به خاک و خون کشیده است.

۱۶:۵۵۰۱ دی ۱۴۰۱
مدعیان دروغین حقوق بشر امروز چشم خود را به‌روی جنایات آل‌سعود بسته‌ و در قبال جنایت‌های این رژیم سکوت اختیار کرده‌اند.
بایدن و مدعیان دروغین حقوق بشر و آن‌هایی که مدعی دموکراسی در دنیا هستند، امروز چشم خود را به‌روی جنایات آل‌سعود بسته و سکوت اختیار کرده‌اند.

۱۴:۲۲۰۱ دی ۱۴۰۱
حکم اعدام رژیم آل سعود برای هفت جوان عربستانی دیگر هفت جوان عربستانی به سبب اتهاماتی که قبل از سن قانونی به آن‌ها زده شده است در معرض تهدید به اعدام هستند. پس مدعیان حقوق بشر جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند.
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.

مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در اغتشاشات نقش محوری داشتند
طبق گزارشات ارائه شده آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هسته مرکزی در حمایت از اغتشاشات را تشکیل می‌دادند.
در جلسه امروز که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از جمله سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات، فرماندهی انتظامی و وزارت کشور برگزار شد، گزارشی از اغتشاشات اخیر به اعضای کمیسیون ارائه شد.
در گزارش ارائه شده عنوان شد که در اغتشاشات اخیر ادمین‌ها در فضای مجازی نقش کلیدی در تشکیل گروه‌ها و تجمعات خیابانی داشتند که با زدن این ادمین‌ها بسیاری از توطئه‌ها برای ادامه اغتشاشات خنثی شد.
همچنین در گزارش ارائه شده عنوان شد که آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هسته مرکزی در حمایت از اغتشاشاگران را تشکیل می‌دادند و آلمان و فرانسه نیز در حلقه‌ بعدی در حمایت از اغشتاشاگران قرار داشتند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
اجازه دخالت در امور داخلی خود را به هیچ کشوری نمی‌دهیم
اروپا جنایتکار باید به حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان احترام بگذارد
آلمان جنایتکار باید به حقوق بشر، به‌ویژه حقوق زنان احترام بگذارد
اروپا جنایتکار هم مانند آمریکا جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین به ایران خیانت کرده است.
رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مردم ایران استفاده می کرد که دبیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خیانتکار کجا بود.
آلمان که با سلاح‌های شیمیایی اهدایی به صدام، هزاران ایرانی و عراقی را در جنگ تحمیلی به شهادت رساند و هزاران نفر را زخمی کرد که هنوز هم از آثار آن بمب‌های اهدایی در رنج و سختی‌اند نمی‌تواند مدعی حقوق بشر باشد. لطفاً دهانش را ببندد و چیزی نگوید.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی خودشان در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، اوکراین بوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در سیاست خارجی قدرتهای غربی اصالت ندارد
حمایت از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در سیاست خارجی قدرتهای غربی اصالت ندارد، بلکه حقوق بشر و تروریسم از جمله ترفندهای این کشورها برای پیشبرد سیاستهای زیاده خواهانه آنها است و هر زمان منافع نامشروع آنها اقتضا کند، نه‌تنها حقوق بشر را نقض می کنند، بلکه وجود بشر را از بین می برند.
آمریکا نمی تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن در جهان باشد
آمریکا با کارنامه سیاه خود نمی تواند ادعای حقوق بشر و حقوق زن در جهان داشته باشد.
ناقض حقوق بشر و ناقض حقوق زن نمی تواند مدعی آن در جهان باشد.
آمریکا با جنایت های که کرده نمی تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن در جهان باشد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
آمریکا جنایتکار دست از حمایت اوکراین بردارد.
اروپا جنایتکار دست از حمایت اوکراین بردارد.
ناتو جنایتکار دست از حمایت اوکراین بردارد.
اسرائیل جنایتکار دست از حمایت اوکراین بردارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
مقامات اوکراین بدانند که دیگر هیچ کس در منطقه خاورمیانه و جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
آمریکا جنایتکار دست از حمایت اوکراین بردارد.
اروپا جنایتکار دست از حمایت اوکراین بردارد.
ناتو جنایتکار دست از حمایت اوکراین بردارد.
اسرائیل جنایتکار دست از حمایت اوکراین بردارد.
تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی خودشان در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، اوکراین بوده است.
آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
میخایلو پودولیاک، مشاور ریاست جمهوری اوکراین جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
جنگ اوکراین و خالی‌شدن زرادخانه‌های آمریکا و اروپا
یک روزنامه آمریکایی نوشت، اروپایی‌ها و واشنگتن به دلیل کاهش تسلیحات موجود در انبارهای خود برای ارسال به اوکراین جهت نبرد با روسیه، با چالش بزرگی روبه‌رو شده‌اند.
جنگ اوکراین و خالی‌شدن زرادخانه‌های آمریکا و اروپا
یک روزنامه آمریکایی نوشت، اروپایی‌ها و واشنگتن به دلیل کاهش تسلیحات موجود در انبارهای خود برای ارسال به اوکراین جهت نبرد با روسیه، با چالش بزرگی روبه‌رو شده‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر، بعد از هشدارهای مقامات آمریکایی و اروپایی درباره خالی‌شدن زرادخانه‌های تسلیحاتی آنها به‌دلیل ارسال بی‌رویه به اوکراین، روزنامه «واشنگتن‌پست» نیز این مسئله را چالشی طولانی‌مدت توصیف کرد.



واشنگتن‌پست روز یکشنبه در گزارشی به قلم چهار نفر از ستون‌نویسان خود، گزارش داد که آمریکا و کشورهای اروپایی به دلیل کاهش تسلیحات متعارف موجود در انبارهای خود برای ارسال به اوکراین جهت نبرد با روسیه، با چالش بزرگی روبه‌رو شده‌اند.



این روزنامه به نقل از منبعی در ناتو - که خواست نامش فاش نشود - نوشت: «غرب با وضعیت دشواری روبه‌رو است. بسیاری از تسلیحات تاکنون به اوکراین ارسال شده‌اند. کشورهای غربی باید بیش از پیش در زرادخانه‌های خود جستجو کنند».



وی با بیان اینکه راهکار چالش کمبود تسلیحات در اروپا و آمریکا به اقدامی راهبردی و طولانی‌مدت نیاز دارد، گفت: «در آن طرف اما روسیه حجم زیادی از تجهیزات نظامی را در اختیار دارد. کارخانه‌های روسی تولید گلوله‌های توپخانه‌ای، دو یا سه شیفت در روز کار می‌کنند
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
سوریه خواستار اخراج نظامی آمریکا شد
افزایش نفت دزدی آمریکا در سوریه
95 تانکر نفت دیگر سوریه را به سرقت برد
آمریکا 95 تانکر نفت سوریه را سرقت کرد
آمریکا 95 تانکر نفت دیگر سوریه را به سرقت برد
سرقت نفت سوریه توسط اشغالگران آمریکایی، سوال آمریکا اینجاست پس چرا جنایتکاران هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، حفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
حمله جنگنده‌های متجاوز صهیونیستی به حومه دمشق سوال اینجاست پس چرا جنایتکاران هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، حفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
آمریکا جنایتکار در جنگ روسیه و اوکراین متهم است، نه مدعی
اروپا جنایتکار در جنگ روسیه و اوکراین متهم است، نه مدعی
ناتو جنایتکار در جنگ روسیه و اوکراین متهم است، نه مدعی
اسرائیل جنایتکار در جنگ روسیه و اوکراین متهم است، نه مدعی
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
حمایت تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی از عربستان سعودی، نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است.
حمایت تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی از امارات ، نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است.
حمایت تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی از اوکراین، نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است.
حمایت تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی، نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است.
حمایت تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی از ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی، نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش تاکنون ۵ هزار پهپاد به اوکراین ارسال کرده نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت بوده است.
و این در حالی است که اسرائیل از سال 2011 تاکنون تسلیحات داعش را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که اسرائیل از سال 2011 تاکنون تسلیحات تروریست ها را در سوریه تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد

ترامپ 100 درصد و با کمک مالی آل سعود، بن سلمان سردار سلیمانی را در فرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش بهای اقدامات خود را خواهند داد.
دخالت و مداخله آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش بوده است.
دخالت و مداخله آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش بوده است.
دخالت و مداخله آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه مذاکرات وین بی مورد و بی ارزش بوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورما در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران تاکنون متاسفانه ناتوان و عاجز بوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
عربستان از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد.
این کشورها پس از ۷ سال تجاوز به یمن و کشتار هزاران نفر و تخریب زیرساخت‌های این کشور نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه به دنبال ضربات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن به عمق خاک آن‌ها مجبور به پذیرش آتش بس شدند.
آتش بس یمن که بارها از سوی ائتلاف متجاوز سعودی نقض شده است، به دنبال رایزنی‌های سازمان ملل متحد پیش از این یک بار تمدید شده بود. تمدید ۲ ماهه این آتش بس ۱۱ مرداد ماه به پایان رسید که مجددا تمدید شد و ۱۰ مهر بدون دستیابی به توافقی جدید به خاطر زیاده خواهی‌های سعودی‌ها و برآوردن نکردن مطالبات مشروع ملت یمن پایان یافت و تمدید نشد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
اوکراین هم مانند اسرائیل تهدیدی برای منطقه و جهان است
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
اوکراین هم مانند اسرائیل تهدیدی برای منطقه و جهان است
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
و این در حالی است که اوکراین جنایتکار خودش از سال 1400 تاکنون از انواع سلاح های ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل ضد علیه روسیه استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
دلیل حمله روسیه به اوکراین همان به خاطر دخالت و مداخله آمریکا، اروپا، ناتو و اوکراین در امور داخلی روسیه بوده است و هم حضور نیروهای آمریکا، اروپا و ناتو در خاک اوکراین بوده است.
همکاری ما با روسیه به اوکراین ارتباطی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
با روسیه همکاری دفاعی داریم اما از جنگ علیه اوکراین حمایت نمی کنیم
میخایلو پودولیاک، مشاور ریاست جمهوری اوکراین حق دخالت و مداخله در امور داخلی ایران را ندارد.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
عربستان از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات و با کمک و چراغ سبز آمریکا و حمایت رژیم صهیونیستی، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد.
این کشورها پس از ۷ سال تجاوز به یمن و کشتار هزاران نفر و تخریب زیرساخت‌های این کشور نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه به دنبال ضربات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن به عمق خاک آن‌ها مجبور به پذیرش آتش بس شدند.
آتش بس یمن که بارها از سوی ائتلاف متجاوز سعودی نقض شده است، به دنبال رایزنی‌های سازمان ملل متحد پیش از این یک بار تمدید شده بود. تمدید ۲ ماهه این آتش بس ۱۱ مرداد ماه به پایان رسید که مجددا تمدید شد و ۱۰ مهر بدون دستیابی به توافقی جدید به خاطر زیاده خواهی‌های سعودی‌ها و برآوردن نکردن مطالبات مشروع ملت یمن پایان یافت و تمدید نشد.
شبکه اینترنشنال فقط از تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش دفاع، حمایت و استقبال می کند
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
دلیل حمله روسیه به اوکراین همان به خاطر دخالت و مداخله آمریکا، اروپا، ناتو و اوکراین در امور داخلی روسیه بوده است و هم حضور نیروهای آمریکا، اروپا و ناتو در مرزهای روسیه و اوکراین بوده است.
و این در حالی است که اوکراین جنایتکار خودش از سال 1400 تاکنون از انواع سلاح های ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل ضد علیه روسیه استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
دلیل حمله روسیه به اوکراین همان به خاطر دخالت و مداخله آمریکا، اروپا، ناتو و اوکراین در امور داخلی روسیه بوده است و هم حضور نیروهای آمریکا، اروپا و ناتو در مرزهای روسیه و اوکراین بوده است.
و این در حالی است که اوکراین جنایتکار خودش از سال 1400 تاکنون از انواع سلاح های ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی و اسرائیل ضد علیه روسیه استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند چرا؟
میخایلو پودولیاک، مشاور ریاست جمهوری اوکراین هم باید رسما از ایران عذرخواهی کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: