کد خبر: ۹۴۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۶
ناپولی مذاکرات خود با آنژه بر سر اوناهی، ستاره مراکش در جام جهانی را آغاز کرد.

ستاره مراکش در جام جهانی زیر ذره بین ناپولیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ناپولی مذاکراتی را با باشگاه آنژه برای انتقال احتمالی عزالدین اوناهی، هافبک مراکشی که یکی از ستاره‌های اصلی جام جهانی قطر بود، آغاز کرده است.

به گفته جانلوکا دیمارزیو، چندین باشگاه در سراسر اروپا به این هافبک 22 ساله علاقه نشان داده‌اند، اما ناپولی در حال حاضر در رقابت برای جذب این بازیکن پیشرو است.

سعید چابان، رئیس باشگاه آنژه اخیراً تأیید کرد که باشگاه پس از نمایش چشمگیر او در جام جهانی قطر، پیشنهادات زیادی برای این بازیکن دریافت کرده است، اگرچه او پیشنهاد کرد که آنژه می‌خواهد تا پایان فصل جاری اوناهی را حفظ کند.

بازیکن مراکشی با عملکرد چشمگیر خود برای تیم ملی در جام جهانی 2022 به شهرت رسید و نقش مهمی در تبدیل شدن آن‌ها به اولین تیم آفریقایی ایفا کرد که به نیمه نهایی جام جهانی می‌رسد. او در سال 2021 به آنجرز پیوسته بود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: