کد خبر: ۹۴۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید: ۲۴۲
سخنگوی کمیته‌ پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی درمورد اینکه این کمیته در حال انجام چه پیگیری‌هایی است، می‌گوید که . به دنبال ملاقات با مقامات مسئول و خانواده‌ها و دقیق‌تر کردن اطلاعات روزنامه‌نگارانی که در بازداشت به سر می‌برند، هستیم. کمیته کارش را تازه شروع کرده و در حال پیگیری است. امیدواریم طی روزهای آینده بتوانیم خبرهای خوبی داشته باشیم.
به دنبال ملاقات با مقامات و خانواده‌ها و دقیق‌تر کردن اطلاعات روزنامه‌نگارانی که در بازداشت به سر می‌برند، هستیمبه گزارش خبرداغ ، سخنگوی کمیته‌ پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی درمورد اینکه این کمیته در حال انجام چه پیگیری‌هایی است، می‌گوید که . به دنبال ملاقات با مقامات مسئول و خانواده‌ها و دقیق‌تر کردن اطلاعات روزنامه‌نگارانی که در بازداشت به سر می‌برند، هستیم. کمیته کارش را تازه شروع کرده و در حال پیگیری است. امیدواریم طی روزهای آینده بتوانیم خبرهای خوبی داشته باشیم.

19 آذر ماه، نخستین جلسه‌ کمیته‌ی پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی برگزار شد. کامبیز نوروزی، حقوقدان و سخنگوی این کمیته در گفت و گو با «انتخاب» درخصوص اینکه کمیته تاکنون چه روندی را طی کرده و در حال انجام چه اقداماتی است، بیان کرد: «کمیته دارد کارهایش را انجام می‌دهد. به دنبال ملاقات با مقامات مسئول و خانواده‌ها و دقیق‌تر کردن اطلاعات روزنامه‌نگارانی که در بازداشت به سر می‌برند، هستیم.»

وی در ادامه تاکید کرد: «کمیته کارش را تازه شروع کرده و در حال پیگیری است. امیدواریم طی روزهای آینده بتوانیم خبرهای خوبی داشته باشیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: