کد خبر: ۹۴۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۴۱
استقلال در آستانه بردن در دربی بود اما سیدحسین حسینی، با خروج نامطمئنش از دروازه، دو امتیاز استقلال را سوزاند.

کاپیتان دو امتیاز از استقلال گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین،در حالیکه از دروازه بان تیم ملی در بازی مقابل ولز، انتظار می رفت که امروز عملکرد بهتری داشته باشد، اما سید حسین، روی دو گلی که استقلال از گولسیانی دریافت کرد، مقصر صد در صد بود. او روی هر دو گل، خروج های نامطمئنی داشت و شاید حالا بشود به کی روش حق داد که چرا در بازی مقابل آمریکا از بیرانوند استفاده کرد.

البته حسینی، واکنش های خوبی در طول بازی داشت، اما روی دو گلی که از پرسپولیس دریافت کرد مقصر بود و می توانست خروج بهتری داشته باشد و در دفع توپها موفق عمل کند.

پرسپولیس تیمی است که در چند فصل گذشته روی ضربات شروع مجدد، خطرناک نشان داده و در بیشتر مواقع به گل رسیده است. امروز سازمان دفاعی استقلال، نشان داد که ظاهرا در تمرینات روی این تاکتیک، کار نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: