کد خبر: ۹۴۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
تعداد بازدید: ۳۷۴
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در توییتر خود نوشت: در توییتر خود نوشت: «همانطور که سفیر امریکا در سازمان ملل دیر گفت؛ سپتامبر اولین باری نبود که سران ایران به توافقی که روی میز بود و مورد تأیید همه بود، پشت کردند. اما این آخرین مورد امید جمعی ما را برای بازگشت سریع و متقابل به اجرای کامل برجام از بین برد.

رابرت مالی: در ماه سپتامبر، آخرین امید جمعی برای احیای برجام از دست رفتبه گزارش خبرداغ ، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در واکنش به خبر اعلام آمادگی ایران برای از سرگیری مذاکرات مدعی شد که آخرین امید جمعی برای اجرای کامل برجام از دست رفته است.

او در توییتر خود نوشت: «همانطور که سفیر امریکا در سازمان ملل دیر گفت؛ سپتامبر اولین باری نبود که سران ایران به توافقی که روی میز بود و مورد تأیید همه بود، پشت کردند. اما این آخرین مورد امید جمعی ما را برای بازگشت سریع و متقابل به اجرای کامل برجام از بین برد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
0
چهره دروغین حقوق بشری آمریکا با تقدیس شرم آور سرکرده منافقین شفاف‌تر شد
تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف‌تر کرد.
ائتلاف رژیم آمریکا با تروریست‌ها و قاتلان بیش از ۱۷ هزار شهروند ایرانی آشکارتر شد.
اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در «تروریسم شویی» و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف‌تر کرد.
گرچه توسل رژیم آمریکا به ورشکستگان و جنایتکاران برای اعمال فشار علیه دولت و ملت ایران، نشان از خالی بودن دست آنان است، اما این واقعیت، چیزی از مسؤلیت‌های حقوقی و بین المللی واشنگتن در نقض حقوق ملت ایران و حمایت آشکار از یک سازمان تروریستی شناسنامه‌دار کم نمی‌کند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
0
0
نمایندگان سه کشور اروپایی جنایتکار در سازمان ملل شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و غیره هستند.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
0
0
کشورهای غربی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی ضد علیه ایران استفاده می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: