کد خبر: ۹۴۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۸۹
کسی تصورش را نمی کرد در حضور نام های بزرگی همچون برزیل، فرانسه، اسپانیا، آلمان و… آرژانتین بختی برای قهرمانی در جهان داشته باشد؛ آن هم با شکست نا امید کننده مقابل عربستان در بازی نخست.
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه اطلاعات:کسی تصورش را نمی کرد در حضور نام های بزرگی همچون برزیل، فرانسه، اسپانیا، آلمان و… آرژانتین بختی برای قهرمانی در جهان داشته باشد؛ آن هم با شکست نا امید کننده مقابل عربستان در بازی نخست.

نابغه آرژانتینی توانست یک تنه آرژانتین را به دور حذفی ببرد و موتور آرژانتین برای فتح جام به رهبری مسی روشن شد.

فیلم هایی که از رختکن راه راه پوشان منتشر شد گواه این بود که نقش مسی از کاپیتانی ساکت و آرام بدل به رهبری مقتدر و با انگیزه شده است که با حرفهایش خون قهرمانی به رگ های هم بازی های خود تزریق می کند. حالا دیگر همه بازیکنان متحد شدند تا به خاطر مسی هم که شده آخرین فرصت را از دست ندهند و جام را برای او به ارمغان بیاورند.
بسیاری از بزرگان فوتبال چه نسل قدیم و چه جدید خواهان قهرمانی آرژانتین بودند و حتی بعضی از ستارگان قدیم فرانسه هم جام را برای مسی می دانستند. انگار کره زمین برابر فرانسه به خاطر مسی قرار بود صف آرایی کند.

فینال به جذاب ترین شکل ممکن برگزار شد و حتی آرژانتین تا آستانه ناکامی بزرگ پیش رفت و در آن صورت، آن روی فوتبال برای مسی نمایان می شد شاید در کشورش منفورتر از هر شخصی دیگر؛ اما سرنوشت چیزی دیگری در دل خود داشت. دستان مسی بالاخره به سخت ترین شکل ممکن به جام طلایی رسید و شیرینی قهرمانی را دو چندان کرد. از آن لحظه دیگر همه از مسی به عنوان برترین بازیکن تاریخ حرف می زنند و حالا اسطوره بی چون و چرای مردم آرژانتین کسی نیست جز لیونل مسی.
آمار و ارقام موفقیت های فردی و تیمی مسی هم او را با اختلاف به عنوان برترین بازیکن تاریخ معرفی می کند؛ دارنده ۷ توپ طلا، ۳۱ عنوان فردی و ۴۲ عنوان تیمی و حالا قهرمان جهان و برترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲٫
احتمالا باید سال های سال منتظر ظهور اسطوره ای در قامت مسی باشیم و تا آن روز باید تا آخرین لحظه از حضور نابغه فوتبال در مستطیل سبز لذت ببریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: