کد خبر: ۹۳۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۱۸۵
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ارتش در زمینه مسکن سازمانی و شخصی گام‌های مهمی برداشته و موضوع اساسی این است که منتظر بودجه‌های دولتی نشده و با مولد کردن سرمایه های اساسی که در خدمت داشته این مهم را انجام داده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز(دوشنبه ۲۸ آذر) در مراسم افتتاح منازل مسکونی ارتش در تهران و سراسر کشور طی سخنانی گفت: در مکتب اسلامی مجاهدان میهن اسلامی دژ مستحکم امنیت و آرامش مردم هستند و ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس و ایجاد بازدارندگی در دفاع از کشور و ارتقاء امنیت و آرامش در راه پیشرفت کشور، همواره در خط مقدم بوده و از این جهت خداوند بزرگ را شاکریم که ملت ایران دارای چنین نیروهای مسلح مقتدری است. 

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی در کنار توسعه تجهیزات و پیشبرد طرح‌های عملیاتی و نشان دادن آمادگی و اقتدار به معیشت کارکنان هم توجه اساسی داشته است. هنگامی که یک‌ رزمنده با گذشتن از آسایش خود به مرزها می‌رود، بر عهده فرماندهان است که معیشت و مسکن او را مورد توجه قرار دهند که به شکر خدا در نیروی زمینی ارتش در این زمینه کار به خوبی در حال پیشرفت است. 

سردار باقری ادامه داد: مسئله مسکن به عنوان یکی‌از اساسی‌ترین بحث‌های معیشت موضوع فوق‌العاده مهمی است. در زمینه مسکن سازمانی و شخصی گام های مهمی در ارتش برداشته شده و موضوع در مسیر درست خود قرار گرفته است. مهم این است که ارتش منتظر بودجه‌های دولتی نشده و با مولد کردن سرمایه‌های اساسی که در خدمت داشته این مهم را انجام داده است. ساخت منازل مسکونی، پادگان‌ها و بیمارستان‌ها با کیفیت مناسب از جمله اقدامات مهمی است که انجام شده است. 

 

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: این امر فرمانده کل قوا که نیروهای مسلح باید در مقاطع میانی خدمت دارای منزل شخصی بشوند و بدون دغدغه زندگی آرامی داشته باشند، در ارتش مورد توجه قرار گرفته و در قالب پروژه‌های کوثر در حال اجرا است. 

وی عنوان کرد: با وجود چنین منازلی و کمک به رفع سایر مشکلات معیشتی موجب آرامش خاطر و بدون دغدغه دست به ماشه بودن را به ارمغان می‌آورد که نقش اساسی در ارتقاء امنیت کشور ایفا می‌کند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: