کد خبر: ۹۳۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۹
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش خبر داد.

امیر حیدری: ۱۵ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ارتش در حال ساخت استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز(دوشنبه ۲۸ آذر) در آیین افتتاح منازل مسکونی نیروی زمینی ارتش گفت: در مجموع با بهره‌مندی از اجازه فرمانده کل قوا تا امروز ۲۳ هزار واحد مسکونی را برنامه‌ریزی کردیم و تا امروز حدود ۱۵ هزار واحد زیر بار ساخت رفته که از ۱۰ درصد تا ۱۰۰ درصد ساخته و تحویل داده شدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فعالیت‌های این نیرو در حوزه ساخت منازل مسکونی بیان کرد: ۵ هزار و ۲۳ واحد بهره‌برداری و تحویل شده و سایر واحد‌های مسکونی نیز در حال ساخت هستند.

امیر حیدری با بیان اینکه کهنه‌زدایی از دیگر برنامه نیروی زمینی ارتش است و فعالیت‌های خوبی انجام داده‌ایم، گفت: ما طبق سند آمایش باید ۱۷ پادگان بسازیم که ۴ عدد آماده شده و نیروها در آن مستقر هستند. همچنین، سایر نیز در حال کار است.

وی درباره فعالیت‌های نیروی زمینی ارتش در حوزه ساخت بیمارستان نیز بیان کرد: ما در دوران کرونا ۷ بیمارستان ایجاد کردیم که البته این کار به دوران کرونا محدود نبود و بیمارستان های خانواده در زنجان و تبریز را ساختیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از نوسازی و بهسازی پادگان‌های نیروی زمینی ارتش خبرداد و گفت: ما همه مراکز و پادگان‌های خود را به طور کامل بهسازی و نوسازی کرده‌ایم و این نوسازی به نحوی انجام شده که به جرات می‌توان گفت که پادگان های مرزی ما از پادگان‌های داخل شهرها بهتر هستند. 

فرمانده نزاجا اضافه کرد: همچنین ۱۱ بیمارستان را به‌طور کامل بازسازی کرده‌ایم و در دوران کرونا نیز هفت بیمارستان ۶۰ تختخوابی با تضمین ۱۵ سال ماندگاری ساختیم و در اختیار  وزارت بهداشت قرار دادیم.

وی ادامه داد: نیروی زمینی در نواحی غربی مرز‌های کشور اماکن پادگانی مستحکم و مجهزی را برای کارکنان مرزی ساخته است. در مرز‌های شرقی کشور احداثاتی داشته‌ایم و بهترین سنگر‌ها و پایگاه‌های مرزی را ساختیم؛ همچنین روند ساخت اماکن پادگانی هم ادامه دارد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: