کد خبر: ۹۳۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۱۴۱
تیم فوتبال پرسپولیس درصورتی که لوکادیا در دربی حاضر نشود، در این مسابقه بزرگ با یک چالش بزرگ روبه‌رو خواهد بود.

ببحران بزرگ پرسپولیس در بزرگ‌ترین بازی نیم‌فصل اول با اقدام لوکادیا/ دستِ خالی گل‌محمدی در حملهه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: تیم فوتبال پرسپولیس درصورتی که لوکادیا در دربی حاضر نشود، در این مسابقه بزرگ با یک چالش بزرگ روبه‌رو خواهد بود.

 باشگاه پرسپولیس در فاصله دو روز تا برگزاری نودونهمین دربی پایتخت، اعلام کرد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی این تیم بدون اطلاع باشگاه در تمرین حضور پیدا نکرده است و به خاطر مشکلات خانوادگی، قصد ترک ایران را دارد. حتی گفته شد این بازیکن به فرودگاه امام خمینی (ره) رفته اما به دلیل اینکه فرایند خروج از کشور از جمله مفاصاحساب انجام نشده بود، موفق به خروج از ایران نشد.

عدم حضور لوکادیا در دربی که تاکنون شش گل برای تیمش به ثمر رسانده شوک بزرگی برای پرسپولیس به حساب می‌آید. این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود شیخ دیاباته دیگر مهاجم خارجی پرسپولیس نیز به دلیل مصدومیت قادر به حضور در دیدار مقابل استقلال نخواهد بود.

پرسپولیسی‌ها با این شرایط بحران بزرگی را در بزرگ‌ترین بازی نیم‌فصل نخستن‌شان خواهند داشت. غیبت دو مهاجم تأثیرگذار پرسپولیس در دربی یک چالش مهم برای یحیی گل‌‌محمدی ایجاد کرده است. این درحالی است که پرسپولیسی‌ها در خط حمله تنها مهدی عبدی را در اختیار دارند که او نیز مدت‌هاست از شرایط ایده‌آلش فاصله گرفته است. حامد پاکدل دیگر مهاجم این تیم نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده و طبیعتاً ممکن است در فرم خوبی قرار نداشته باشد.

با این شرایط باید دید گل‌محمدی چه تصمیمی در فاصله 48 ساعته تا این بازی برای خط حمله تیمش اتخاذ خواهد کرد. آیا وحید امیری یک بار دیگر در این پست به کار گرفته می‌شود یا اینکه از بازیکنان جوان‌تر در این بازی حساس استفاده خواهد شد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: