کد خبر: ۹۳۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۰۹
«علی اکبر عزیزی» جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان در ادامه بر ضرورت حضور فعال بانوان محجبه در عرصه اجتماع تاکید و ابراز کرد: بانوان در جریان انقلاب پیشتاز بودند و برهمین اساس نباید امروز بانوان محجبه این عرصه را خالی کنند و اجازه جولان افراد بدحجاب یا بی حجاب را در جامعه بدهند.

معاون امنیتی استاندار یزد: اجازه نخواهیم داد کشف حجاب در استان عادی شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برخی دنبال عادی سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام میکنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهم داد کشف حجاب عادی شود.

«علی اکبر عزیزی» امروز پنجشنبه در جمع کنشگران حوزه عفاف و حجاب، با بیان اینکه عفاف و حجاب از اصول اساسی دین مبین اسلام است گفت: فعالیت در حوزه عفاف و حجاب، علنی، آشکار و شفاف بوده و امروز که دشمن تمام تلاش خود را برای تحت الشعاع قرار دادن این مهم به کار گرفته فعالیت شجاعانه شما فعالان این حوزه ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود: برخی دنبال عادی سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام میکنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهم داد کشف حجاب عادی شود.

عزیزی تصریح کرد: ما علاوه بر دِین شرعی نسبت به حضرت زهرا(س) نیز دِین داریم و از چادر به عنوان میراث ایشان حفاظت و حراست خواهیم کرد.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کسانی که امروز به دنبال کشف حجاب هستند در سه گروه دسته بندی می شوند، گفت: گروه اول که عمده افراد را شامل می شود جاهل هستند و نسبت به قوانین دین، جامعه و عرف ناآشنا هستند.

وی اضافه کرد: گروه دوم غافل هستند که البته این غفلت توام با جهالت بوده و نمی دانند که بی حجابی چه تبعاتی برای آنان دارد و دقیقا زمانی متوجه می شوند که دچار مشکل شده و بخش عظیمی از حیثیت خود را از دست داده اند.

عزیزی تصریح کرد: دسته سوم معاند هستند که برای لجبازی با دین یا مسئولین دست به کشف حجاب می زنند و معاندانه رفتار می کنند.

جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان در ادامه بر ضرورت حضور فعال بانوان محجبه در عرصه اجتماع تاکید و ابراز کرد: بانوان در جریان انقلاب پیشتاز بودند و برهمین اساس نباید امروز بانوان محجبه این عرصه را خالی کنند و اجازه جولان افراد بدحجاب یا بی حجاب را در جامعه بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: