کد خبر: ۹۳۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
تعداد بازدید: ۱۵۹
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تاکید کرد: در شهرستان اشنویه هیچ حکم اعدامی برای فردی در رابطه با اغتشاشات اخیر صادر نشده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: پرونده فرهاد و فرزاد طه‌زاده در مرحله بازپرسی قرار دارد / هنوز دادگاهی برای این افراد تشکیل نشدهبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تاکید کرد: در شهرستان اشنویه هیچ حکم اعدامی برای فردی در رابطه با اغتشاشات اخیر صادر نشده است.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اذربایجان غربی در رابطه با جزییات پرونده فرهاد و فرزاد طه زاده اظهار کرد: ادعای رسانه‌های معاند مبنی بر صدور حکم اعدام برای این 2 برادر صحت ندارد و این خبر کذب است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تاکید کرد: در شهرستان اشنویه هیچ حکم اعدامی برای فردی در رابطه با اغتشاشات اخیر صادر نشده است.

عتباتی ادامه داد: فرهاد و فرزاد طه‌زاده در جریان اغتشاشات اخیر در شهرستان اشنویه دستگیر شده‌اند و پرونده آن‌ها در مرحله بازپرسی قرار دارد و هنوز دادگاهی برای این افراد تشکیل نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: