کد خبر: ۹۳۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۱۳۵
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: «دستگاه قضایی با افرادی در داخل کشور که نظام را متهم به اتفاقاتی که نیفتاده می‌کنند، برخورد خواهد کرد. آنهایی که در خارج از کشور هستند چاره ای نیست جز اینکه عزیزان رسانه‌ای این جنگ رسانه‌ای را خنثی کنند».

وزیر کشور: با کسانی که نظام را به دروغ متهم می‌کنند، برخورد می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: احمد وحیدی گفت: دستگاه قضایی با افرادی در داخل کشور که نظام را متهم به اتفاقاتی که نیفتاده می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: بسیاری از حرف‌هایی که توسط مقامات خارجی در فضای مجازی زده می‌شود دروغ است.

وی در ادامه افزود: «دستگاه قضایی با افرادی در داخل کشور که نظام را متهم به اتفاقاتی که نیفتاده می‌کنند، برخورد خواهد کرد. آنهایی که در خارج از کشور هستند چاره ای نیست جز اینکه عزیزان رسانه‌ای این جنگ رسانه‌ای را خنثی کنند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: