کد خبر: ۹۳۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۱۷۴
عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به تلاش معاندین و اغتشاشگران برای ایجاد ناامنی در کشور گفت: اقدامات قوه قضاییه در برخورد با اغتشاش‌گران باید ادامه دار باشد.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان: قوه قضاییه برخورد با اغتشاش‌گران را ادامه دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سیدمصطفی حسینی‌همایون عضو شورای مرکزی و دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: با گذشت سه ماه از اتفاقات ناگوار اخیر دیگر نمی‌توان نقش رسانه‌های معاند را نادیده گرفت. رسانه‌های معاند در راستای ویران طلبی ایران و تشدید فضای دو قطبی می‌دانند دیگر تنفس مصنوعی به آشوب جواب نمی‌دهد، وجود فضای آرام در خیابان ها و دانشگاه ها خواسته معاندین نیست و با اخبار کذب و دروغین می خواهند این فضا را ملتهب کنند.

وی افزود: رسانه هایی که ادعای رسالت خبررسانی و اطلاع رسانی را داشتند در این ایام چهره واقعی خودشان را نشان دادند. از انتشار اخبار فیک و غلط، تئوریزه کردن خشونت و قتل ها و توحش ،سازماندهی رسانه ایِ آموزش خرابکاری و اطلاع رسانی تجمع های خشن گرفته تا نفرت پراکنی و تفرقه افکنی و تریبون دادن به تجزیه طلبان و حمایت از تروریست و قهرمان سازی از اراذل و اوباش و حمایت‌های آن در همین روزهای اخیر گوشه‌ای از اقدامات آن ها علیه کشور است.

دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اقدامات بی بی سی فارسی انگلیس، وی او ای امریکا، اینترنشنال سعودی برای ایجاد نامنی در کشور گفت: البته تی آر تی فارسی ترکیه نیز به این جمع رسانه ها اضافه شده و سوال اینجاست که آیا مسئولین مربوطه و صداوسیما و دستگاه قضا برنامه و تدبیری در زمینه به چالش کشیدن از لحاظ حقوقی و مواجهه آوانگاردی با این رسانه ها که ذهن و فکر مردم را به اسارت گرفته، دارند یا خیر؟

وی افزود: رسانه هایی که وقیحانه به سراغ تجزیه طلبی که مورد نکوهش مردم ایران است رفته اند و آن را عادی سازی و امری سازنده در وضعیت فعلی کشور می دانند. 

این فعال دانشجویی تاکید کرد: از دیگر نقش های مخرب رسانه‌های معاند میتوان به هدف قرار دادن وحدت شیعه و سنی در شهرهای ایران عزیزمان و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و مردم اشاره کرد.

حسینی اضافه کرد: رسانه های وقیح حتی باعث شدند شنیع ترین کارها مانند الفاظ و فحش های رکیک، به شهادت رساندن مدافعان امنیت مردم و ضرب و شتم افراد عادی مخالف نظرشان جزءی از فرهنگِ ویرانگران و ناشنوایان به اصطلاح آزادی خواه بشود.

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: مسئولین باید به فکر تحولی بزرگ در مجموعه های رسانه ای و بازگرداندن مرجعیت خبری و فکری باشند.

وی افزود: اقدمات قوه قضاییه در برخورد با اغتشاش‌گران باید ادامه دار باشد و در کنار ادامه این رویکرد، قوه قضاییه باید تبیین رسانه ای هم انجام دهد و چرایی وجود این حکم در قوانین برای همگان توضیح داده شود. 

حسینی تاکید کرد: رسانه های معاند با القا این موضوع که این فرد فقط بخاطر اعتراض اعدام شده، باعث جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد. 

دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان گفت: اساتید دانشگاه‌ها و دبیران آموزش و پرورش نیز به جهت جایگاه ویژه‌ی خود باید به فکر جهاد تبیین در این زمینه و جلوگیری از پایمال کردن ارزش ها و بالابردن سواد خبری و سواد رسانه ای باشند نه اینکه گاهی عمدا و سهوا روی این آتش بنزین بریزند.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: