کد خبر: ۹۳۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
تعداد بازدید: ۱۴۹
ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به ادامه رسیدگی به طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه اختصاص داشت. در این جلسه نمایندگان قوه قضاییه، نهادهای امنیتی و مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشتند و به ارائه نطرات کارشناسی پرداختند.

طرح تاسیس سازمان «حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه» در مجلسسخنگوی کمیسیون امنیت ملی از طرحی برای تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به ادامه رسیدگی به طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه اختصاص داشت. در این جلسه نمایندگان قوه قضاییه، نهادهای امنیتی و مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشتند و به ارائه نطرات کارشناسی پرداختند.

عمویی عنوان کرد: همچنین در جلسه امروز بند خ و د ماده اول این طرح به تصویب رسید که براساس موارد مصوب، پیشگیری و مقابله با اقدامات برای تهدید، تطمیع مقامات قضایی از ماموریت‌های سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: