کد خبر: ۹۳۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
تعداد بازدید: ۱۹۲
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پلمب یک فروشگاه البسه با فروشندگان کشف حجاب‌کرده خبر داد. حسین رجبی اظهار داشت: حسب گزارشات واصله برای یک فروشگاه البسه که تمامی فروشندگان آن عامدانه کشف حجاب کرده و به شهروندان خدمات ارائه می‌دادند، پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل شد.

پلمپ یک فروشگاه به دلیل ''کشف حجاب'' فروشندگان / برای این واحد صنفی پرونده قضایی تشکیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پلمب یک فروشگاه البسه با فروشندگان کشف حجاب‌کرده خبر داد.

حسین رجبی اظهار داشت: حسب گزارشات واصله برای یک فروشگاه البسه که تمامی فروشندگان آن عامدانه کشف حجاب کرده و به شهروندان خدمات ارائه می دادند، پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل شد.

رجبی در ادامه بیان داشت: بر اساس دستورات قضایی صادره این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد. با توجه به تشکیل پرونده قضایی برای این واحد صنفی متخلف، بدون شک با متخلفین آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً دستگاه قضایی با صنوفی که با اقدامات خود به حوادث و ناآرامی های اخیر دامن زده و با معاندین همراهی کنند و ارزش های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد و با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: